A Kollégiumok számára kifejlesztett, az Összetett intézményekben többes jogviszonyt, több osztályba tartozást lehetővé tevő modul bekapcsolásához mind a tiszta Kollégium, mind az Összetett intézmény számára szükséges, hogy a Nyilvántartás / Intézmény menüpontban beállításra kerüljön Kollégium vagy Gyermekotthoni feladatok ellátott köznevelési feladat.
A beállítást követően szükséges ki-bejelentkezés után a menüsorban megjelenik a Kollégium modul elérhetősége, valamint a rendszerben több változás is végbe megy.
A Kollégium modulban van lehetőség a továbbiakban a Kollégiumi jogviszonnyal kapcsolatos tevékenységek végzésére:
- KOLLÉGIUM TANULÓI ADATOK
- AKTUÁLIS TANÉV - KOLLÉGIUM OSZTÁLYOK
- AKTUÁLIS TANÉV - KOLLÉGIUM CSOPORTOK
- BESOROLÁSOK MÓDOSÍTÁSA, JAVÍTÁSA
Az intézményeknél beállított többféle ellátott köznevelési feladatok hatására a Testreszabás menüpont Intézmény adatkezelési beállítások szekcióban új funkció jelenik meg.
Az Alapértelmezett ellátott feladat funkció beállítással szabályozható, hogy az intézmény KRÉTA rendszerében mi legyen az alapértelmezett ellátott feladat. Az adminisztrációs modul „Nyilvántartás” menüpontjában alapértelmezetten a beállított ellátott feladathoz rendelt elemek fognak megjelenni.
Az egyes Ellátott köznevelési feladatokra besorolt tanulók/növendékek hatására a Nyilvántartás alap felületen megjelenik egy Új szűrési lehetőség, mely az adott lista szétbontását teszi lehetővé.