Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Gondviselői jogosultság szétválása

A KRÉTA rendszerben a Gondviselői jogosultság szétvált két szintre, egy "Bővített gondviselői jogosultság"-ra, mely a korábbi funkcionalitással működik, és egy "Csökkentett gondviselői jogosultság"-ra, mely az e-Ellenörzőben korlátozott adathozzáférést biztosít az intézmény részéről még vissza nem igazolt gondviselői felhasználók számára.


Abban az esetben ha a gondviselő még nincs regisztrálva a KRÉTA rendszerben és ezt a lehetőséget az intézmény nem tiltja le, akkor a gondviselőknek lehetőségük van a belépési felületen található "Gondviselői jelszó igénylése"  szövegre kattintva, az elektronikus ellenőrző belépéséhez szükséges belépési adataikat a rendszerben rögzített e-mail címre igényelni.

Ha már korábbról rendelkezik felhasználónévvel és jelszóval, akkor nem kell újra igényelnie hozzáférést!

Figyelem!

A gondviselői regisztráció csak egy csökkentett jogosultsággal rendelkező felhasználói hozzáférést biztosít, így pl. személyes adatok megtekintésére nincs lehetőség!

Abban az esetben ha már van a gondviselőnek felhasználóneve és jelszava, továbbá az e-mail címe is rögzítve van a rendszerben, akkor lehetőség van ezzel a funkcióval - az adatok pontos megadása esetén - új jelszót igényelnie az e-mail címére. 

Az igényléshez ki kell tölteni az űrlap elemeit a megfelelő adatokkal különösen ügyelve az elgépelésre a név, e-mail és oktatási azonosító mezőknél.

Sikeres azonosítás

Amennyiben a megadott adatok alapján az azonosítás sikeres, a rendszer elküldi e-mailben a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót.


Felhasználó azonosítás sikertelen

Ha a megadott adatok nem egyeznek a rendszerben található adatokkal, de az oktatási azonosító érvényes, az igénylő személy kap egy a csökkentett jogosultsággal rendelkező hozzáférést, amelynek belépéséhez szükséges adatai a megadott e-mail címre érkeznek.


Azonosítás sikertelen

Ha a Gondviselő azonosítása nem sikerült vagy csak csökkentett jogosultságú belépési adatokat tudott igényelni, a további teendőkkel keresse fel az intézményt.


Igénylés

  • A belépési adatok igényléséről az intézmény adminisztrátora is értesítést kap.
  • Sikertelen azonosítás esetén letölthető egy (PDF) nyomtatvány, amiben szerepelnek az űrlapon megadott adatok. Ezzel megkönnyítheti az adatok megfelelő adminisztrációját az intézmény számára.



  • Címkék nélkül