- Létrehozta felhasználó-6bcd2, legutolsó módosítás időpontja okt. 21, 2019
Ez az oldal egy régebbi verziója. Nézze meg a jelenlegi verziót.
Összehasonlítás a jelenlegivel Korábbi változatok megtekintése
Az intézményi kérdőív a köznevelési intézményekben azon folyamatot jelzi, amely során az intézmény a gondviselőktől adatokat kér be.
Az intézmény munkatársai online, akár mobil applikáción keresztül belépve elvégzik a kérdőívek szerkesztését és továbbítását a gondviselők felé, akik (szintén online, vagy mobil applikáción keresztül) szerkesztik a válaszaikat és visszaküldik azt az intézmény részére.
Belépési jogosultság
Fontos, hogy szülőként Gondviselői és ne Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználóval lépjenek be a KRÉTA rendszerbe, a funkció kérelmezői oldalon csak Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók számára érhetők el!
Ügyintézési határidő
Az ügyintézési határidőt minden esetben az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzata (SZMSZ) vagy Házirendje szabályozza.
Keresés
Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.
Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?
Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:
- Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.
Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.
A Kérdőív - folyamat nyitóoldalán három menüpont alapján végezhetjük el a kérdőívekkel kapcsolatos műveleteket:
- az Alapadatok (alapértelmezett) menüpontban: kérdőíveinket kiválaszthatjuk, menthetjük, törölhetjük
- a Kérdőív szerkesztése menüpontban: létrehozhatjuk, módosíthatjuk kérdőíveinket
- a Címzettek menüpontban: meghatározhatjuk azon felhasználók körét, akik számára a kérdőívet címezzük
illetve itt állíthatjuk be a kérdőív kitöltési határidejét.
Az adatbekérő űrlap megszerkesztéséhez eszköztárból kiválasztható elemek (szövegdoboz, jelölőnégyzet, rádiógomb, legördülő-lista és egyéb elemek) illetve kérdőív szerkesztési funkciók (sorrendválasztó, eseményelem beillesztő, időzítő, stb) segíti a kérdőív elkészítését:
A címzettek kiválasztásánál az üzenetküldési funkcióhoz hasonlóan tudjuk a címzetteket kiválasztani, törölni egyesével illetve az oszlopfejléc első oszlopában lévő többeskijelőlő-négyzetre kattintva:
- A meglévő kirándulások eseményeinket sorba rendezhetjük az Esemény neve, az esemény Időtartama, Felelőse és Határideje szerint, illetve az oszlopfejléc neve alatti vízszintes vonalra kattintva az adott oszlopon belül egyedi keresést indíthatunk.
- A felület elemeit egérmutatóval történő rákattintás útján vagy a TAB-billenytyűvel (előre) illetve a Shift + TAB-billentyűvel (visszafelé) jelölhetjük aktívvá. Az Enter-billentyű megnyomásával az adott mező szerint rendezi a program a táblázatot.
- A több oldalas üzenetlista oldalai között a lista alján lévő navigációs gombokkal navigálhatunk:
- A ikonnal egyet lapozhatunk előre az oldalak között.
- A ikonnal egyet lapozhatunk vissza az oldalak között.
- A ikonnal a lista utolsó oldalára ugorhatunk.
- A ikonnal a lista első oldalára ugorhatunk.
- Címkék nélkül