Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az intézményi kérdőív a köznevelési intézményekben azon folyamatot jelzi, amely során az intézmény a gondviselőktől adatokat kér be. 

Az intézmény munkatársai online, akár mobil applikáción keresztül belépve elvégzik a kérdőívek szerkesztését és továbbítását a gondviselők felé, akik (szintén online, vagy mobil applikáción keresztül) szerkesztik a válaszaikat és visszaküldik azt az intézmény részére.


Belépési jogosultság

Fontos, hogy szülőként Gondviselői és ne Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználóval lépjenek be a KRÉTA rendszerbe, a funkció kérelmezői oldalon csak Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók  számára érhetők el!




Keresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.

Keresés

 Keresési tanácsok

Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?

Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:

  • Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
  • Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.

  • Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.

Tippek a kezeléshez

A kiküldött kérdőíveinket sorba rendezhetjük az oszlopfejlécekben található vonalkákra kattintva, az oszlopfejlécekben lévő vízszintes vonalra írva pedig szűrhetjük azokat.

A lezárt kérdőíveink megjelenítéséhez pipáljuk be a táblázat felett található jelölőnégyzetet.

Új kérdőívet az  - gombra kattintva tudunk létrehozni.

A több oldalas kérdőívlista oldalai között a lista alján lévő navigációs gombokkal navigálhatunk: 

  •  ikonnal egyet lapozhatunk előre az oldalak között.
  •  ikonnal egyet lapozhatunk vissza az oldalak között.
  •  ikonnal a lista utolsó oldalára ugorhatunk.
  •  ikonnal a lista első oldalára ugorhatunk.

A számokra kattintva az adott számú oldalra ugrik a rendszer.

A Kérdőív - létrehozása felületen három menüpont alapján végezhetjük el a kérdőívekkel kapcsolatos műveleteket:

  • az Alapadatok (alapértelmezett) menüpontban: kérdőíveinket elnevezhetjük, formázott kísérőszöveget szerkeszthetünk a kérdőívünkhöz és megadhatjuk a kérdőívünkhöz tartozó kitöltési határidőt.
  • a Kérdések szerkesztése menüpontban: létrehozhatjuk, módosíthatjuk kérdőíveinket
  • a Címzettek menüpontban: meghatározhatjuk azon felhasználók körét, akik számára a kérdőívet kiküldjük:

Tippek a kezeléshez

A kísérő szöveg mezőben található  (link) - gombra kattintva külső honlapokra történő hivatkozást is beleszerkeszthetünk a kérdőívbe.

(karakterszín, karakter-háttérszín) - ikonokra kattintva a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben kiemelhetünk fontos részeket, figyelmet irányíthatunk szövegrészekre.

 (szövegrendezés) - ikonokra kattintva a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben található sorokat rendezhetjük.

 (karaktertípus) - ikonra kattintva a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben karakterméretet állíthatunk be.

 (formázás törlése) - ikonra kattintva pedig a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben elhelyezett formázásokat törölhetjük.

Az adatbekérő űrlap megszerkesztéséhez eszköztárból kiválasztható elemek (szövegdoboz, jelölőnégyzet, rádiógomb, legördülő-lista és egyéb elemek) illetve kérdőív szerkesztési funkciók (sorrendválasztó, eseményelem beillesztő, időzítő, stb) segíti a kérdőív elkészítését:


A címzettek kiválasztásánál az üzenetküldési funkcióhoz hasonlóan tudjuk a címzetteket kiválasztani, törölni egyesével illetve az oszlopfejléc első oszlopában lévő többeskijelőlő-négyzetre kattintva:



  • Címkék nélkül