Mit kell tennem, ha szülői bejelentkezés után nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha a gondviselt 9. évfolyamos tanuló, valamint gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre és az intézmény Önt törvényes képviselőnek állította be. Amennyiben Ön gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre, de mégsem jelenik meg a menüpont, kérem, vegye fel a kapcsolatot az intézmény KRÉTA adminisztrátorával!
Ha a mobil applikációt használja, akkor fontos, hogy a KRÉTA Szülőknek - zöld színvilágú - alkalmazást töltse le és használja a regisztrációhoz. Ide kattintva segítünk Önnek abban, hogy a készüléktípusának és szerepkörének megfelelő alkalmazást tudja letölteni az mobil készülékére.
Mit tegyek ha nincs gondviselői hozzáférésem a KRÉTA rendszerhez?
A gondviselői hozzáférést (felhasználónév, jelszó) az iskola tudja beállítani. Abban az esetben ha Önnek még nincs szülői felhasználóneve és jelszava, akkor kérjük forduljon az iskola KRÉTA adminisztrátorához!
Hogyan tudok regisztrálni a mobil alkalmazásból?
Nézze meg oktatóvideónkat arról, hogy hogyan lehet - az eszközigénylésre jogoslut tanulók szüleinek - a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásban elindítani az eszközregisztrációs folyamatot! Ha még nem töltötte le a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazást, akkor ide kattintva megismerkedhet az applikációkkal, továbbá le is tudja tölteni az alkalmazásboltokból!
Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az érvényes okmányában szereplő személyes adatai megadása után kattintson a MENTÉS gombra. Majd az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a szöveg melletti jelölőnégyzetbe tett pipával. Ezek utána regisztrációhoz a KÜLDÉS gombot szükséges megnyomnia.
Mi a teendő, ha elrontottam a személyes adataimat?
Amíg nem történt meg az eszköz kiosztása, addig a gondviselői regisztrációs felületen a személyes adatok módosíthatók.