Mit kell tennem, ha a KRÉTA tanári felületen nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa, a KRÉTA adminisztrációs rendszerben tanár munkakörrel rendelkezik. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézmény vezetésével!
Ha az EFOP-3.2.4 projektben már korábban kaptam eszközt és jelenleg is rendelkezem EFOP-3.2.4 projektes notebookkal, akkor is jogosult vagyok eszközigénylésre?
A korábbi projektekben kapott informatikai eszközök nem korlátozzák az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú, „Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projektben való részvételre jogosultságot a pedagógusok vonatkozásában.
Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) valamint az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a sikeres regisztrációhoz.
Mi a teendő az eszközömmel ha másik intézménybe megyek át?
Ha a pedagógus intézményt váélt, de az új intézmények a fenntartója ugyanaz marad, akkor maradhat nála az eszköze. Ha olyan intézménybe megy át amelynek más fenntartója van, le kell adnia az eszközt. Az új fenntartó intézményében - ha rendelkezésre áll - akkor kaphat eszközt.