Szeretném dokumentálni a rendszerben az eszközök átadását, de nem jelenik meg az Eszköz ügyintézése menüpont. Mi lehet a probléma?
Az intézmény KRÉTA adminisztrátora nem osztotta ki Önnek a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot. Ebben a videóban megnézheti, hogy a KRÉTA rendszerben hogyan kell kiosztani a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot! Fontos tudni, hogy a TESZEK modulba csak nevesített felhasználók (alkalmazottak) léphetnek be, az alapértelmezett "admin" felhasználó nem tud belépni az eszközök ügyintézésébe!
Mi a teendő az eszközök szállítójátótól kapott Átadás-Átvételi dokumentummal?
Az aláírás után az intézményi példányt a saját nyilvántartásában iktassa és őrizze meg.
Hogyan tudom a KRÉTA TESZEK Modulban a tanulókat ill. pedagógusokat a kiosztani kívánt eszközökkel összerendelni?
Ide kattintva lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a KRÉTA TESZEK Modulban milyen feladatokat kell végrehajtani az TESZEK - Eszköz-menedzser jogosultsággal rendelkező felhasználónak az eszközök kiosztásakor. Fontos tudni, hogy a TESZEK modulba csak nevesített felhasználók (alkalmazottak) léphetnek be, az alapértelmezett "admin" felhasználó nem tud belépni az eszközök ügyintézésébe!
Mi a teendő, ha kevesebb vagy több eszköz érkezett meg, mint amennyi az Eszköz menüben található?
Az Ügyfélszolgálaton jelentse be az eltérést, és a bejelentéshez mindenképpen csatolja a szállítólevelet! Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne ossza ki az eszközöket!
Mi a teendő, ha kevesebb eszköz érkezett meg, mint amennyit előzetesen igényeltek?
A kiszállított eszközök az intézményi igénylésen alapulnak, de abban az esetben ha az igényeltnél kevesebb eszköz érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a fenntartójával.
Mi a teendő, ha a szülő/gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált (nem igényelt) a Szülői felületen?
Az eszközök átadásához a törvényes képviselőnek (szülő, gondviselő) kell a regisztrációs folyamatot elindítani és az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) elfogadnia. Abban az esetben ha a KRÉTA elektronikus ellenőrzőjében a törvényes képviselő az ÁSZF elfogadásával és adatainak megadásával nem indította még el a regsztrációs folyamatot, akkor nem lehet a gyermeke számára még eszközt kiosztani!
Mi a teendő, ha a gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált, így nincs előzetesen kiállított etikettje?
Ebben az esetben az Átadás-Átvételi jegyzőkönyvre manuálisan kell felvinni az adatokat.
Mi a teendő, ha az átvevő okmányán szereplő adatok nem egyeznek a regisztrációnál megadott adatokkal?
A gondviselő a KRÉTA Szülőknek felületen tudja az adatokat javítani! Az intézményi KRÉTA felületen erre nincs lehetőség.
Mi a teendő, ha az átvevő személye nem egyezik az igénylő (regisztrált) személlyel?
Ebben az esetben az átvevőnek rendelkeznie kell az igénylőtől egy meghatalmazással.
Mi a teendő, ha nem azt az eszközt adtam oda, amelyiket a felületen rögzítettem?
Ebben az esetben az eszközt vissza kell vételezni a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban és a helyes eszközt hozzárendelni a személyhez.
Mi a teendő az eszköz kiosztásánál aláírt átadás-átvételi dokumentummal?
Az átadás-átvételi dokumentumokat egyesével fel kell tölteni a Használatba adott eszközök menü Kapcsolódó dokumentumok fülén.
Mi a teendő, ha az eszköz, vagy annak kiegészítő eszköze (pl.: töltőegység) hibás?
Ha ez az átadást követően kiderül, vissza kell vételezni az eszközt a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban.
A TESZEK modul karbantartási felülete hamarosan indul. Addig a megszokott módon értesítsék a fenntartójukat a meghibásodásról.
Mit kell tennem, ha a KRÉTA tanári felületen nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa és a KRÉTA adminisztrációs rendszerben olyan tanár munkakörrel rendelkezik, amelyet a projektirányítás engedélyezett. A pontos munkakörlistát az Adatok ellenőrzése fejezetben találja. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.
A pedagógiai szakértő és pedagógiai előadó munkakörökben foglalkoztatott alkalmazottak jogosultak-e eszközökre a projekt keretében?
A vonatkozó rendelet értelmében ez a két munkakör nem pedagógus munkakör, ezért egyelőre az ilyen munkakörben foglalkoztatottak nem jogosultak eszközökre.
GYED-en lévő pedagógusok jogosultak-e az eszközök átvételére a projekt keretében?
A projekt felhívása értelmében „hordozható tanári IKT eszköz (notebook) a GYED-en lévő pedagógus munkakörben foglalkoztatott személyek részére is kiadható.
Ha csak a pedagógusok kapnak eszközöket az intézménybe, akkor is fel kell venni a tanulókat a rendszerbe?
Nem. Abban az esetben ha csak pedagógusoknak kerülnek kiosztásra eszközök, akkor a tanulók felvitele nem szükséges.
Kioszthatom úgy is az eszközöket, ha még nem rögzítettem a KRÉTA TESZEK modulban?
Nem. Az eszközöket csak úgy lehet átadni, hogy a KRÉTA TESZEK Modulban is rögzítettük, hogy kihez került a notebook. Az adatok rögzítése nélkel nem szabad kiosztani az eszközöket!
Hogyan használható az eszközökön az Office programcsomag?
A Tisztaszoftver Programhoz kapcsolódó Microsoft licenszek igénylése a köznevelésben tanulók és pedagógusok esetében a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökségen (KIFÜ) keresztül a https://tisztaszoftver.hu honlapon leírtak alapján történik.
Hogyan tudok törölni a TESZEK modulba tévesen feltöltött dokumentumot?
A rendszerbe feltöltött dokumentumok nem törölhetők. Iktatott iratokról van szó, melyeket egy modul mögötti iktatószoftver kezel.
Amennyiben tévesen tölt fel egy dokumentumot, kérjük hagyja figyelmen kívül, a rendszerben Önnek nem fog gondot okozni a jövőben.
Mit tegyek, ha a pedagógus nem az elsődleges munkakör szerint, hanem a másodlagos munkakörében (további munkaviszony) jogosult eszközt igényelni?
Az alkalmazottaknál a "További munkaügyi adatok" fülön lévő munkakört kell beállítani a KRÉTA-ban, ezután igénylehet eszközt.
Van valamilyen határideje az eszközök kiosztásának?
Jelenleg nincs megadva központilag elrendelt határidő, az eszközök kiosztása folyamatosan történhet.
Szállításkor minden dobozt fel kell bontanunk és ellenőrizni a laptop épségét, vagy ha későbbi kibontás után derül ki a sérülés (pl. kiosztáskor), akkor van-e még lehetőség ennek cseréjére?
Válasz: Az eszközök kiszállításakor a dobozok felbontása nélkül (!) a következőket kell ellenőrizni:
1) a leszállított mennyiség megegyezik-e a szállítólevélen szereplővel,
2) az eszközök típusa megegyezik-e a szállítólevélen lévővel,
3) a dobozon és a szállítólevélen található leltári szám (RRF kezdetű kód) egyezik-e.
Amennyiben a kiszállításkor szemmel láthatóan sérült doboz kerül az intézménybe, az eszközt ne vegyék át. Ebben az esetben a futár cég által biztosítandó jegyzőkönyvet kell felvenniük, melynek tartalmával kapcsolatban az alábbiakat javasoljuk. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell:
• az átadó és az átvevő fél nevét (illetve azt, hogy ki kinek a nevében jár el);
• az átadó és az átvevő azonosításra alkalmas adatait (anyja neve, születési helye, ideje, lakcíme);
• az érintett eszköz egyértelmű beazonosítását (az eszköz típusát és leltári számát);
• a sérülés pontos leírását;
• fotódokumentációt a sérülésről;
• keltezés helyét, dátumát;
• felek aláírását;
• 2 tanú aláírását (a tanúk esetében a következő adatokkal: anyja neve, születési helye, ideje, lakcíme).
Az eszközök személyes használatba történő átadásakor a doboz felbontását követően a következőket kell ellenőrizni:
1) az eszköz adatai egyeznek-e az átadás-átvételi jegyzőkönyvön szereplő adatokkal,
2) a dobozon és az eszközön lévő leltári szám egyezik-e,
3) az eszköz működőképes állapotban van-e,
4) megtalálható-e a dobozban a notebook töltője,
5) rendelkezésre állnak-e a külön csomagolt tartozékai (egér, táska).
Amennyiben a kibontást követően derül ki az eszközről, hogy sérült vagy nem működőképes, a hibát az intézményi Eszközmenedzsernek kell jelezni, aki a TESZEK felületén keresztül felveszi a kapcsolatot az illetékes szervizpartnerrel.
Az iskolánkban két géppel többet kapunk, azt hogy kell rögzítenünk és hol lesz leltárban?
Amennyiben több gépet kaptak az igényeltnél, akkor két lehetőségük van:
• amennyiben további, a célcsoportba tartozó szülő/törvényes képviselő vagy pedagógus regisztrál, számukra is átadható az eszköz a TESZEK rendszermodulban megfelelő adminisztráció elvégzése mellett,
• ha nem tudják személyhez rendelni az eszközöket, azokat az intézmény vezetőjéhez kell rendelni a TESZEK modulban.
A garanciális problémákkal kihez kell fordulni? Kinek a feladata az ügyintézés?
A garanciális problémákat az intézményben kijelölt Eszközmenedzser kollégának kell jelezni, az ő feladata ennek a folyamatnak a lebonyolítása a TESZEK modulban.
Ha tanuló vagy tanár jön azonos fenntartótól, akkor bekerül a saját felületünkre a korábbi regisztrációja? Ha innen megy másik fenntartóhoz tovább, akkor nekünk kell visszavenni a másik iskolában kiadott eszközt?
Amennyiben azonos fenntartó irányítása alatt, de más intézményben vállal munkát pedagógus vagy iratkozik át diák, akkor a TESZEK Eszközmenedzser tudja átadni a TESZEK Modulban a Fenntartójának az eszközt, aki majd tovább adja az adott intézménynek.
Amennyiben másik fenntartó irányítása alatt álló intézménybe iratkozik át a diák, vagy lép be munkavállalóként a pedagógus, az eredeti oktatási helyszínen le kell adnia a számítógépet, és az új helyen lehetősége van egy másik számítógépet felvenni, amennyiben az új fenntartó tud biztosítani számára.
Átiratkozás, illetve munkahely váltás megkezdése előtt a részleteket a fogadó intézménnyel szükséges egyeztetni.
Ha nincs az iskolában olyan pedagógus, aki megigényelhetné, maradhat-e az iskolában a laptop? Általános iskolában szeretnénk osztályokba, projektor mellé kitenni.
Ebben az esetben egyeztetni kell a fenntartóval, hogy másik intézményben szükség van-e az adott eszközökre. Amennyiben a fenntartó támogatja, az intézménynél maradhatnak az eszközök, és az intézményvezető nevéhez kell rendelni azokat.
A meghatalmazáshoz szükséges nyomtatványt előre le tudom-e tölteni?
A meghatalmazáshoz szükséges nyomtatványt a KRÉTA Tudásbázisból tudja letölteni: Átadás-átvételi illetve Visszavételi dokumentáció feltöltése - KRÉTA TESZEK - KRÉTA Tudásbázis (ekreta.hu)
Mi a teendőm akkor, ha még nem kapott eszközt a gondviselő vagy pedagógus, viszont úgy látom, hogy a rendszerben már szerepel kiosztott eszköz a gondviselő vagy pedagógushoz kapcsolódóan?
Kérjük, legyen szíves bejelenteni a konkrét esetet kivizsgálás céljából a KRÉTA Ügyfélszolgálat részére.
A megkeresésében az alábbi adatokat legyen szíves megadni:
• eszköz leltári száma,
• eszköz gyári száma,
• érintett gondviselő, illetve pedagógus személyes adatai (vezetéknév, keresztnév, születési hely és dátum, anyja neve),
• intézményi adatok (intézmény feladatellátási hely megnevezése és címe, intézmény OM kódja).
Nem biankó, hanem a rendszerbe már felvitt adatok alapján kitöltött átadás-átvételi nyomtatványt honnan lehet letölteni, hogy csak aláírni kelljen?
Az átadás-átvételi folyamat első lépése a törvényes képviselő helyes adatokkal történő regisztrációja, amely során
• annak a gondviselőnek kell regisztrálnia a saját adataival, aki törvényes képviselőként került beállításra a KRÉTA rendszerben (az intézményi KRÉTA adminisztrátornál tudja kezdeményezni a szülő a törvényes képviselő megváltoztatását, pl. anya helyett apa legyen a törvényes képviselő);
• a törvényes képviselőként beállított gondviselő a személyi okmányán szereplő adatokkal tudja kezdeményezni a regisztrációt.
A fenti lépések helyes elvégzése esetén az átadás-átvételi dokumentum és a kapcsolódó etikett a helyes adatokat fogja tartalmazni, így az átadás-átvétel nem igényel kézi kitöltést.
Abban az esetben, ha a személyes adatok a regisztráció során nem a fenti iránymutatás alapján kerültek rögzítésre, akkor még az átadás-átvételmegkezdése előtt az eredeti regisztrációs felületen kell megadni a helyes adatokat, menteni az adatrögzítést, és így a helyes adatokkal kerül átadásra az eszköz (ez esetben tehát kézzel kell rögzíteni a személyes adatokat az átadás-átvételi dokumentumon, mivel a korábbi adatrögzítés eredményeként az etikett hibás adatokat tartalmazhat).
A regisztráció helyes adatokkal történő benyújtása érdekében kérjük tekintse meg a KRÉTA Tudásbázis vonatkozó leírását és kapcsolódó videót:
TESZEK - Szülői felület - KRÉTA TESZEK - KRÉTA Tudásbázis (ekreta.hu)
Az intézmény felelőssége a személyes adatok helyszíni ellenőrzése, ezt az ellenőrzési pontot támogatja a jelenlegi folyamat.
Hova ragasztom az etikettet? Az átadás-átvételi jegyzőkönyvre?
Igen, a megfelelő hely az átadás-átvételi jegyzőkönyv dokumentum közepe, az átvevő személyes adatai rész.
Abban az esetben alkalmazható az etikett, amennyiben helyes adatokkal nyújtották be a regisztrációt, és az etiketten szereplő átvevő személyes adatai megegyeznek az átvevő személyi okmányain szereplő adatokkal.
Adat eltérés esetén az etikett csak részben, vagy egyáltalán nem használható fel, emiatt javasoljuk ilyen esetben kézzel kitölteni a személyes adatok részt.
Fontos: az átadás-átvételi jegyzőkönyvön rögzítendő személyes adatoknak meg kell egyezniük a regisztrációkor megadott adatokkal. Emiatt abban az esetben, amikor az etikett az előre nyomtatott személyes adatokkal nem használható, kérjük, a papír alapú adatjavításon az átvevő az eredeti regisztrációs felületen is módosítsa a regisztrációs adatokat az adatok újbóli megadásával és mentésével.
Mi a teendő, ha a gondviselő vagy pedagógus regisztrált, de meggondolta magát és mégsem vesz át notebookot?
Az előzetes regisztráció nem jár semmilyen kötelezettséggel. Amennyiben a gondviselő vagy pedagógus a regisztrációt követően mégsem kívánja átvenni a gépet mindennapi használatra, elegendő, ha jelzi az intézmény számára, hogy nem kívánja átvenni az eszközt, ezen felül nincs további teendője.
Ha a gondviselő regisztrációjakor a tanulói személyes adatok kerültek megadásra, akkor azt miként lehet javítani?
Amennyiben bármely okból kifolyólag hibás adat került rögzítésre a regisztráció során, abban az esetben az eredeti regisztrációs felületen szükséges ismételten rögzíteni az adatokat az alábbi módon:
• adatok megadása
• mentés gombra kattintás.
A rendszer ekkor felülírja a korábban rögzített regisztrációs adatokat az új regisztrációs adatokkal.
Az alábbi szempontokra kérjük, figyeljenek oda:
• a KRÉTA rendszerben törvényes képviselőként beállított gondviselő személyes adatait rögzítsék,
• a személyi okmányokon szereplő adatokat kell rögzíteni a regisztráció során, ugyanis a tényleges (fizikai) eszközátadáskor az intézmény munkatársa össze fogja hasonlítani a regisztrációkor megadott és az átvevő személyi okmányán szereplő adatokat.
A kétpéldányos matricákat azért kaptuk, hogy az átadás-átvételi jegyzőkönyvre ragasszuk? Miért szükséges a két példány?
A matricák célja, hogy amennyiben előzetesen helyes adatokkal regisztrált a KRÉTA rendszerben törvényes képviselőként beállított gondviselő, akkor ne kelljen kézzel rögzíteni ezeket a személyes adatokat az átadás-átvételi nyomtatványon.
A két példány azért szükséges, mert 1 példányt az átvevő kap meg, míg egy másik példányt az intézmény tart meg aláírást és eszközkiosztást követően.
Amennyiben bármely okból kifolyólag hibás adat került rögzítésre a regisztrációkor, abban az esetben az előre nyomtatott matrica nem alkalmazható (hiszen hibás a rajta szereplő adat), emiatt az eredeti regisztrációs felületen szükséges az adatok ismételt magadása az alábbi módon:
• adatok megadása,
• mentés gombra kattintás.
A rendszer ekkor felülírja a korábban rögzített regisztrációs adatokat az új regisztrációs adatokkal.
Az alábbi szempontokra kérjük, figyeljenek oda:
• a KRÉTA rendszerben törvényes képviselőként beállított gondviselő személyes adatait rögzítsék,
• a személyi okmányokon szereplő adatokat kell rögzíteni a regisztráció során, ugyanis a tényleges (fizikai) eszközátadáskor az intézmény munkatársa össze fogja hasonlítani a regisztrációkor megadott és az átvevő személyi okmányán szereplő adatokat.
Miként értesülök arról, hogy mikor érkeznek a notebookok az intézményünkbe?
A kiszállítást megelőző 3 napban és a kiszállítást megelőző napon ismét keresni fogják az intézmény részéről kijelölt kapcsolattartó kollégát a logisztikai cég munkatársai.
Az előzetes telefonos egyeztetés során a logisztikai cég fogja tájékoztatni a kapcsolattartó kollégát az eszközök várható szállítási időpontjáról.
Az eszközök intézményi átvételét megelőzően érdemes kialakítani olyan helyet (szoba, terem), amely zárható, biztonságos, alacsony páratartalmú, annak érdekben, hogy a notebookokat a kiszállítást követően a személyes használatra történő átadásáig biztonságosan lehessen tárolni. Az intézmény vezetőjének döntése alapján érdemes korlátozni, hogy kik és hogyan jogosultak belépni az adott helyiségbe mindaddig, amíg az összes eszköz személyhez rendelése meg nem valósult.
Mire figyeljek oda az eszközök átvételekor, mit egyeztessek a logisztikai cég munkatársaival?
Az eszközök kiszállításakor a dobozok felbontása nélkül (!) a következőket kell ellenőrizni:
1) a leszállított mennyiség megegyezik-e a szállítólevélen szereplővel,
2) az eszközök típusa megegyezik-e a szállítólevélen lévővel,
3) a dobozon és a szállítólevélen található leltári szám (RRF kezdetű kód) egyezik-e.
Amennyiben a kiszállításkor szemmel láthatóan sérült doboz kerül az intézménybe, az eszközt ne vegyék át. Ebben az esetben a futár cég által biztosítandó jegyzőkönyvet kell felvenniük, melynek tartalmával kapcsolatban az alábbiakat javasoljuk. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell:
• az átadó és az átvevő fél nevét (illetve azt, hogy ki kinek a nevében jár el);
• az átadó és az átvevő azonosításra alkalmas adatait (anyja neve, születési helye, ideje, lakcíme);
• az érintett eszköz egyértelmű beazonosítását (az eszköz típusát és leltári számát);
• a sérülés pontos leírását;
• fotódokumentációt a sérülésről;
• keltezés helyét, dátumát;
• felek aláírását;
• 2 tanú aláírását (a tanúk esetében a következő adatokkal: anyja neve, születési helye, ideje, lakcíme).
Mi a teendő, ha az elsődleges munkakör alapján az adott kolléga nem jogosult a laptop személyes használatra történő átvételére, de további munkaköre szerint kaphatna laptopot?
Amennyiben az adott kolléga második munkaköre alapján megfelel a munkakörökkel kapcsolatos elvárásoknak (ld. KRÉTA adatok ellenőrzése - KRÉTA TESZEK - KRÉTA Tudásbázis (ekreta.hu)), kérjük, az alábbiak szerint vegyenek fel további munkaügyi adatot az érintett kollégához:
• Intézményi KRÉTA adminisztrátor legyen szíves belépni a KRÉTA-ba,
• válassza ki a Nyilvántartások / Alkalmazottak / További munkaügyi adatok fület és rögzítse a TESZEK jogosult pedagógus munkakört az érintett pedagógus számára másodlagos munkakörként.
A fenti beállítás elvégzésével az elsődleges, munkaszerződés szerinti munkaköre nem módosul az érintett pedagógusnak (ezáltal a KRÉTA HR SAP-ban is megmarad az elsődleges munkaköre), de a KRÉTA felületen kifejezetten a TESZEK rendszermodul számára, mint másodlagos munkaköradat átadásra kerül, így az érintett pedagógus a saját KRÉTA-jába történő következő belépést követően már látni fogja a TESZEK regisztrációs felületet.
Az eszköz átvételre jogosult pedagógus munkakörök az alábbi listában találhatóak a KRÉTA Tudásbázis felületén: KRÉTA adatok ellenőrzése - KRÉTA TESZEK - KRÉTA Tudásbázis (ekreta.hu)
A KRÉTA felületen megjelenő pedagógus adatok nem megfelelőek, jeleztük a MÁK részére, de még nem történt meg a helyesbítés. Hiányzó második keresztnév, illetve gépelési elírások ellenére kiadhatóak az eszközök?
Igen, kiadhatóak az eszközök a KRÉTA Tudásbázisban szereplő és a TESZEK oktatásokon elhangzott eljárásrend alapján: az átadás-átvételi jegyzőkönyvre kézzel szükséges felvinni a pedagógus megfelelő adatait a személyi okmányai alapján, és ezt követően írható alá a jegyzőkönyv. A pedagógus személyes adatait tartalmazó előre nyomtatott etikett ez esetben nem alkalmazható.
A KRÉTA TESZEK rendszermodulban az összerendelés elvégezhető, az eszköz átadható a pedagógusnak.
Adatmódosítás esetére:
• a Klebelsberg Központ irányítása alatt álló intézmények esetén a Tankerületnek van lehetősége a KRÉTA HR SAP rendszermodulban módosítani a szükséges adatokat.
• a nem a Klebelsberg Központ irányítása alatt álló intézmények esetén (tehát ahol nem biztosított a KRÉTA HR SAP rendszermodul), az ő esetükben az adott intézmény KRÉTA rendszerében szükséges módosítani a személyes adatokat.
Az „ESZKÖZÖK” menüpontra kattintva nem jelennek meg az eszközök. Mikor fognak megjelenni?
Az eszközök menüpont alatt legkésőbb a kiszállítás napján már láthatóak az eszközök. Az eszközadatok betöltését a logisztikai céggel közösen végezzük el, így ez igazodik a tényleges kiszállítási időponthoz.
A notebookokon leltári szám is van? A TESZEK rendszermodulban vagy máshol kell leltárt vezetnünk?
A TESZEK rendszermodul az eszközök kiosztását és karbantartási feladatait támogatja, a tényleges leltárba vétel a Klebelsberg Központ által használt KRÉTA GR SAP rendszermodulban történik. Az aláírt leltár jegyzőkönyvet a KRÉTA rendszerben kell majd feltölteni. Ez a funkció később kerül bekapcsolásra a KRÉTA rendszerben.
Nem találta a választ a kérdésére?
Kérjük olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Tanároknakill. a Gyakran Ismételt Kérdések - Szülőknekoldalunkat is, ahol további kérdésekre találhat válaszokat!