Miért kell ellenőrizni a KRÉTA rendszerben szereplő adatokat?
A KRÉTA Fenntartási feladatok ellátását támogató elektronikus ügyintézési, munkafolyamat kezelő és nyilvántartó rendszer (röviden: FELTÁR) helyes működéséhez a KRÉTA rendszerben fontos ellenőrizni, hogy helyesen vannak-e beállítva az adatok. A FELTÁR modul a KRÉTA rendszer adatai alapján ellenőrzi a jogosultságot az eszközökre.
Mi a teendő, ha még nem használtunk KRÉTA rendszert?
Ha még nem használták a KRÉTA rendszert, akkor első lépésként be kell importálni a tanulókat, a tanárokat, fel kell venni a szülők, gondviselők adatait ill. létre kell hozni a szakképzési feladatellátási helyeket, az osztályokat és be kell sorolni a tanulókat. A KRÉTA adatok betöltése és kezelése oldalunkon részletesen leírjuk, hogy hogyan lehet ezeket a műveleteket végrehajtani.
Milyen adatokat kell ellenőrizni a KRÉTA rendszerben?
A FELTÁR modul működéséhez kérjük, hogy a KRÉTA rendszerbe az alábbi adatokat ellenőrizzék:
- Az intézményi adatoknál az iskola feladatellátási helye megfelelően van-e beállítva?
- Az összes jogosult oktató rögzítve van-e a KRÉTA rendszerben?
- A oktatóknak be van-e állítva az oktató munkakör a Munkaügyi adatok lapon?
- Minden oktatónak van-e felhasználóneve, jelszava és NAPLÓ jogosultsága a belépéshez?
- Az eszközök kiosztásával, menedzselésével foglalkozó felhasználóknak a FELTÁR-ESZKÖZ MENEDZSER jogosultság be van-e állítva?
1. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az intézményi adatoknál az iskola feladatellátási helye megfelelően van-e beállítva?
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-INTÉZMÉNY funkcióban a MŰKÖDÉSI HELYEK szekcióban megjelenő működési- ill. feladatellátási helyek listájában lehet ellenőrizni, hogy a megfelelő szakképzési feladat fel van-e véve az iskola KRÉTA rendszerében. Ide kattintva nézheti meg a KRÉTA oktatóvideót a feladatellátási helyek ellenőrzéséről és beállításáról!
Nézze meg rövid oktatóvideónkat a feladatellátási helyek felviteléről és módosításáról!
2. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az összes jogosult oktató rögzítve van-e a KRÉTA rendszerben?
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióban lehet ellenőrizni, hogy az összes jogosult oktató rögzítve van-e a KRÉTA rendszerbe. Csoportos ellenőrzésre is van lehetőség. A NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióban az EXPORT gomb megnyomása után a rendszer a már rögzített alkalmazottakat egy Excel-táblázatba generálja, amelyben le lehet ellenőrizni, hogy az összes jogosult oktató rögzítve van-e a KRÉTA rendszerbe.
Nézze meg rövid oktatóvideónkat a jogosult oktatóok ellenőrzéséről!
3. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy a oktatóoknak be van-e állítva oktató munkakör a Munkaügyi adatok lapon?
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióban a MUNKAÜGYI ADATOK lapon a MUNKAKÖR adatmezőben kell leellenőrizni a oktató munkakört.
Nézze meg rövid oktatóvideónkat a oktatóok munkakörének ellenőrzéséről és beállításáról!
4. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy minden oktatónak van-e felhasználóneve, jelszava és NAPLÓ jogosultsága a belépéshez?
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióban a BELÉPÉSI ADATOK lapon lehet ellenőrizni, hogy a oktatónak van-e felhasználóneve, jelszava és NAPLÓ jogosultsága a belépéshez. Csoportos ellenőrzésre is van lehetőség. A NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióban az EXPORTÁLÁS gomb lehetőségei közül az Alkalmazottak munkaügyi adatait választjuk. Ekkor a rendszer a már rögzített alkalmazottakat egy Excel-táblázatba generálja, amelyben le lehet ellenőrizni, hogy az összes jogosult oktatónak van-e felhasználóneve, jelszava.
5. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az eszközök kiosztásával, menedzselésével foglalkozó felhasználó(k)nak a FELTÁR-ESZKÖZ MENEDZSER jogosultság be van-e állítva?
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióban a BELÉPÉSI ADATOK lapon lehet ellenőrizni, hogy a oktatónak van-e FELTÁR-ESZKÖZ MENEDZSER jogosultsága.