A felület a mentori tevékenység teljesítését igazoló háttérdokumentumok - fejlesztési terv, havi/záró mentori beszámolók és jelenléti ívek - benyújtásához, értékeléséhez biztosít támogató informatikai hátteret.
A KRÉTA Tanári felületen bejelentkezést követően kattintsunk az Apáczai-ösztöndíj csempére:
Ezt követően a kezdőfelületre jutunk, ahol fontos információkat találunk a mentorálással kapcsolatos teendőkkel kapcsolatban.
A lap bal oldalán található lenyíló menü 'Személyes Felületen' ellenőrizhetjük a KRÉTA rendszerben tárolt személyes adatainkat (Személyes adatok, Elérhetőség, Bankszámla adatok).
A mentori tevékenységgel kapcsolatos teljesítések az Adatszolgáltatás menüpontban tölthetőek fel.
Az Adatszolgáltatás menüpontot lenyitva elsőként a Fejlesztési terv beküldése almenü aktív. Ebben a menüpontban van lehetőség beküldeni a mentori feladatokhoz kapcsolódó fejlesztési tervet!
Az 'Adatszolgáltatás ellenőrzése' menüpontban ellenőrizhetjük a beküldött dokumentumok státuszait.
Mentorként a felületen megjelenő - ellenőrizni kívánt dokumentumtípus kiválasztására szolgáló - legördülő menü segítségével végezhetjük el korábbi adatszolgáltatásainknak felülvizsgálatát. Itt értesülhetünk az ezekhez kapcsolódó státuszváltozásokról. Az oldalon listázva jelennek meg a kiválasztott dokumentumkategóriához kapcsolódó, beküldött elemek. A listanézet végén státuszjelző ikon jelzi a fájl státuszát, mely lehet 'Beküldött', 'Elfogadott', 'Elutasított', 'Adategyeztetésre visszaküldve'. A benyújtott dokumentum letölthető.
Az 'Apáczai Mentorprogram' menüpontot lenyitva a 'Naplózás' almenüt választva visszajutunk a naplózási felületre.