Az alábbiakban az intézmények KRÉTA adminisztrátorai számára bemutatásra kerülnek Az Apáczai ösztöndíjprogramban közreműködő mentorok jelöléséhez szükséges beállítások:
Mely tanulói adatok ellenőrzése szükséges Apáczai-ösztöndíj modul eléréséhez?
- a tanuló a pályázati kiírásban szereplő feltételeknek megfelel-e,
- amennyiben igen, a jogosultsági feltételeknek megfelelően kerültek-e beállításra a Tanuló adatai az Adminisztrációs rendszerben
- ellenőrizzük a tanuló osztályának évfolyambeállítását a Nyilvántartás / Osztályok menüpontban
- Nyilvántartás / Tanulók / Tanuló adatai/Szociális adatoknál bejelölésre kerültek-e szükséges adatok HH vagy RGYK),
- Nyilvántartás / Tanulók / Tanulói adatok /Szakképzési juttatások adatlapfülön Apáczai ösztöndíjprogram szekcióban:
- a tanuló bankszámla adatai kitöltésre kerültek-e,
- a tanuló adatlapján a mentor beállítása megtörtént-e
- intézményváltott tanuló esetében jelölni kell, hogy "Apáczai támogatási szerződéssel rendelkező", mely jelölés hatására a tanulónál elérhetővé válik az Apáczai csempe
Mentori támogatói nyilatkozat generálása az adminisztrátori felületen
Apáczai ösztöndíjprogramhoz kapcsolódó Mentori támogatói nyilatkozat az intézményi adminisztrátorok számára a 'Dokumentumok / Apáczai ösztöndíjprogramhoz kapcsolódó dokumentumok' szekcióban tölthető le.
Milyen alkalmazotti/mentori adatok ellenőrzése szükséges?
- Ellenőrizzük, hogy az Elsődleges munkaügyi adatok megfelelő kitöltése hiánytalanul megtörtént-e:
- Személyes adatok (születési hely, idő, anyja neve)
- Elérhetőségi adatok (lakcím, e-mail cím, telefonszám)
- TAJ szám, Adóazonosító jel, SZTSZ szám, Oktatási azonosító
- Az adminisztrátor által nem kezelhető, de megtekinthető a Mentori megállapodáshoz kötelező alábbi adatmezők kitöltöttsége:
- Bankszámla információkkal rendelkezik (mentor alkalmazott rendelkezik-e a rendszerben megadott bankszámlaadatokkal)
- Nyugdíj információkkal rendelkezik (mentor alkalmazott rendelkezik-e a rendszerben megadott nyugdíjadatokkal)
Hogyan jelölhetjük az alkalmazottat mentornak?
A fenti adatok hiánytalan megadását követően az intézményi alkalmazott „Apáczai mentornak” jelölhető. A jelölés a Nyilvántartás / Alkalmazottak / Elsődleges munkaügyi adatok lapfülön található Apáczai mentor jelölőnégyzet aktiválásával végezhető el.
Hogyan hozhatunk létre Apáczai mentorcsoportot?
Az adminisztrátor létre tud hozni Apáczai mentorcsoportokat. Az Apáczai mentorcsoport létrehozása a Nyilvántartás / Csoportok menüben végezhető el az +ÚJ funkciógomb megnyomásával. A felnyíló ablakban a csoport nevét, a csoport típusát (Apáczai mentorcsoport) és a feladatellátási helyet kötelezően meg kell adni. A csoportvezető személye mezőben a mentornak jelölt alkalmazottak választhatóak ki. A "MENTÉS" gomb megnyomása után rögzítésre kerül a létrehozott csoport.
A mentorcsoport létrehozása után sorolhatóak be az érintett tanulók a csoportba a Tanulók besorolása / Tanulók besorolása osztályokból menüpontban.
További kérdésekkel kapcsolatban választ találhatnakGyakran Ismételt Kérdésekoldalon