Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Mit kell tudni az OviKRÉTA rendszerről?

Az OviKRÉTA rendszer célja, hogy a magyarországi óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson oly módon, hogy az óvodák fenntartói számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét.

A Tudásbázis célja az OviKRÉTA rendszer felületének, felhasználói funkcióinak és a rendszer működésének ismertetése folyamatleírásokkal, illetve képernyőképekkel.

Az OviKRÉTA rendszer adminisztrációs felületei böngészőn keresztül érhetők el (Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome).

A rendszer felhasználói elsősorban az óvoda és a fenntartók alkalmazottai (vezetők, óvodapedagógusok, stb.).

Mire használható az OviKRÉTA rendszer?


  • Címkék nélkül