Mit kell tudni az OviKRÉTA rendszerről?
Az OviKRÉTA rendszer célja, hogy a magyarországi óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson oly módon, hogy az óvodák fenntartói számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét.
A Tudásbázis célja az OviKRÉTA rendszer felületének, felhasználói funkcióinak és a rendszer működésének ismertetése folyamatleírásokkal, illetve képernyőképekkel.
Az OviKRÉTA rendszer adminisztrációs felületei böngészőn keresztül érhetők el (Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome).
A rendszer felhasználói elsősorban az óvoda és a fenntartók alkalmazottai (vezetők, óvodapedagógusok, egyéb alkalmazottak).
Mire használható az OviKRÉTA rendszer?
- Gyermekek és gondviselőik, alkalmazottak adatainak rögzítésére
- Jelenléti ív naprakész nyilvántartására
- Csoportnapló - óvodai tevékenységek, események rögzítésére