Az Educational Development Informatikai Zrt. a Klebelsberg Központtal kötött Vállalkozási Szerződés keretében a KRÉTA rendszerhez és annak moduljaihoz kapcsolódóan 2025. február 1-től az alábbi főbb szolgáltatásokat biztosítja:

Ügyfélszolgálat, bejelentéskezelés – KRÉTA rendszeren keresztül érkező megkeresések fogadása, bejelentések kezelése, illetve problémák prioritások szerinti megoldása

A KRÉTA Ügyfélszolgálat és Terméktámogatás munkatársai munkanapokon 7:30-16:30 között válaszolják meg az érkező bejelentéseket.

Kérjük, hogy a bejelentések megküldésekor az alábbi, a Klebelsberg Központ által előírt feltételeket legyenek szíves betartani:

  • bejelentést a  KRÉTA rendszer OVIKRÉTA rendszermodul adminisztrátorai küldhetnek,
  • egy bejelentésben egy feladat vagy esemény megküldésére van lehetőségük,
  • a bejelentést az alábbi tartalommal legyenek szívesek megküldeni:
    • esemény pontos leírása (mi történt, mikor történt, melyik felhasználót érinti),
    • melyik rendszermodul érintett,
    • a bejelentő elérhetőségét,
    • az eseményt igazoló dokumentumok (képernyőkép, stb.) mellékletét,
    • a bejelentés előzményének ismertetését, ha szükséges (korábbi hibajegy azonosító, email-ek továbbítása).

A bejelentések megküldését követően munkatársaink megkezdik a bejelentés kivizsgálását és megoldását, jelentős hiba – igény (kritikus/magas prioritású hiba) esetén 2 munkanapon belül megválaszolják.

A beérkező hibajelzések feldolgozását az alábbi ütemezési rend alapján végezzük el:

Hiba prioritása

Megkezdési idő (munkaóra)

Hibajavítási idő (munkaóra)

kritikus

2

12

magas

24

80

közepes

48

120

alacsony

72

200

A bejelentésekből havi rendszerességgel összefoglaló jelentést készítünk a Klebelsberg Központ számára.

Rendszerkövetés, jogszabálykövetés

A rendszert érintő szervezeti szabályváltozások, valamint jogszabályváltozások rendelkezéseinek megfelelően a KRÉTA rendszer szükséges módosításának elvégzése.

Szoftverfrissítés – Szoftverfrissítések biztosítása és azok rendszeres telepítése

Szoftverfrissítések munkanapokon 19 óra után, és az adott napot követő munkanap 8 óra között kerülnek megvalósításra. A szoftverfrissítés idejére zárolás alá kerülhet a KRÉTA rendszer a telepítés befejezéséig, ezen időszak alatt a felhasználók nem fogják elérni a rendszert.

Jelszókezelés és biztonság

A felhasználókat az egyes KRÉTA rendszerekben az adott KRÉTA rendszer adminisztrátora rögzíti. A felhasználók által beállított jelszó biztonságos kezeléséért a felhasználó felel, magába foglalva a jelszóval kapcsolatos titoktartási kötelezettség megtartását is (a jelszó nem adható át másnak). Amennyiben bármely felhasználóval kapcsolatos jelszóhoz más személy is hozzáfér, a felhasználó köteles a jelszót haladéktalanul megváltoztatni. A felhasználói jelszóval kapcsolatos titoktartás megsértéséből, a jelszó helytelen kezeléséből, vagy a jelszóváltoztatás elmulasztásából fakadó károkért sem az Educational Development Informatikai Zrt., sem a Klebelsberg Központ nem felel. A felhasználók tudomásul veszik, hogy a KRÉTA rendszerhez csatlakozó számítógépének egyes adatai és internetes kapcsolatának IP címe naplózásra kerül.

Dokumentációk elérhetősége

A KRÉTA rendszerekhez kapcsolódó termék- és folyamatleírások, felhasználókat támogató dokumentumok továbbra is a KRÉTA Tudásbázis holnapon érhetők el: KRÉTA Tudásbázis - KRÉTA - KRÉTA Tudásbázis

Fejlesztések és hibajavítások havi összefoglaló jelentése

A terméktámogatási szolgáltatás keretében ellátott tevékenységről havi gyakorisággal összefoglaló jelentést készítünk minden hónap lezárását követő 2. (második) munkanapig, amelyet elhelyezünk az OVIKRÉTA rendszermodul Eredménytermékek menüpont felületén. Az Intézményfenntartók az előző havi összefoglaló jelentéssel kapcsolatosan kizárólag az érintett hónapot követő 6. (hatodik) munkanapig tehetnek észrevételt az OVIKRÉTA rendszermodulon keresztül a „Teljesítési igazolással összefüggő bejelentés” témakörben megküldött bejelentésükkel. A beérkező kérdéseket tárgyhót követő hónap 8. munkanapjáig megválaszoljuk.