A „Partner szervezetek” menüponton a rendszerben rögzített partner szervezeteket lehet megtekinteni.
Partner szervezeti egységek felület
Új partner szervezet létrehozásához kattintsunk az „Új” gombra. Ekkor megjelenik egy új szerkesztő felület.
Az „Alapadatok” fülön adhatjuk meg a partner szervezeti egység alap adatait.
A „Felettes szervezet” mezőben megadhatunk egy másik már létező partner szervezeti egységet, annak érdekében, hogy a partner szervezeti egységet hierarchiába rendelhessük.
A „Név” mezőben adhatjuk meg a partner szervezeti egység nevét.
A „Kód” mezőbe kattintva a rendszer automatikusan generál egy egyedi kódot a szervezeti egységhez. Természetesen lehetőségünk van a partner szervezeti egység kódját módosítani, de ebben az esetben figyelnünk kell arra, hogy a megadott kód egyedi legyen, ugyanis a rendszerben csak egyedi kódokkal szerepelhetnek a partner szervezeti egységek. Abban az esetben, ha olyan kódot adunk meg, amely már szerepel a rendszerben, figyelmeztető üzenet küld a program.
Figyelmeztető üzenet
A „Rövid név” mezőben megadhatjuk a partner szervezet rövidített nevét, ami a későbbiekben a keresések alkalmával megkönnyíti a szervezet megtalálását.
Az „E-mail cím” mezőben a partner szervezethez tartozó e-mail címet adhatjuk meg. Az itt megadott e-mail cím, automatikusan alapértelmezett és hivatalos típusú lesz, de az „E-mail” kapcsolódó felületen lehetőségünk van másik e-mail címet beállítani alapértelmezettként.
A „Típus” mezőben meghatározhatjuk a partner szervezet típusát a kódtételek segítségével.
Az „Adószám”, „EU adószám”, „Cégjegyzékszám”, „EU cégjegyzékszám” és az „OM azonosító” mezőkben a partner szervezet azonosítóit adhatjuk meg.
A „Szervezeti leírás 1”, „Szervezeti leírás 2”, „Szervezeti leírás 3” és a „Szervezeti leírás 4” mezőkben a partner szervezetről további információkat tárolhatunk.
Partner szervezeti egységek – Alapadatok fül
Az „Aktuális cím” fülön lehetőségünk van megadni a partner személy aktuális postai címét. Az itt megadott postai cím automatikusan alapértelmezett lesz, de a „Címek” kapcsolódó felületen lehetőségünk van másik postai cím beállítására. Abban az esetben, ha a „UJ_PARTNERNEK_CIM_TOLTESE_KOTELEZO” rendszerparaméter „I” értéken van, akkor a felület töltése kötelező.
A „Típus” mezőben a kódtételes lista segítségével tudjuk megadni a cím típusát.
Az „Ország” mezőben a „Magyarország” kódtétel kiválasztása esetén kötelezővé válik a „Megye”, „Település”, „Irányítószám, „Közterület” és a „Házszám” mezők töltése.
Abban az esetben, ha az „IRANYITOSZAMOK_CSAK_LISTAROL” rendszerparaméter értéke „I” értéken van, akkor magyarországi cím rögzítése esetén csak az előre rögzített irányítószámokat engedi menti a rendszer.
Partner szervezeti egységek – Aktuális cím fül
A „Helyi alkalmazottak” felületen lehetőségünk összerendelni a partner szervezetet a partner személyekkel.
A „Hozzáad” gombra kattintva a megjelenő választólistából kiválaszthatjuk a partner személyt.
Partner szervezeti egységek – Helyi alkalmazottak fül
A „Bankszámla számok” fülön van lehetőségünk a partner szervezethez bankszámla számokat rögzítenünk.
A „Hozzáad” gombra kattintva megjelenik egy új beviteli sor, ahol megadhatjuk a bankszámla szám adatait.
Partner szervezeti egységek – Bankszámla számok fül
A KÉR azonosítók lapfülön tudjuk rögzíteni a partner szervezeti egység KÉR azonosítóit. A
Hozzáad funkciógomb segítségével akár több azonosító is rögzíthető egy szervezethez. Az Alapértelmezett jelölő Igen állásával lehet továbbá jelölni, hogy melyik azonosító tartozik alapértelmezetten a szervezethez.
A kötelező mezők megadása után, kattintsunk a „Mentés” gombra. A sikeres mentésről a rendszer információs ablakban tájékoztat.
Információs ablak