Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.


A Vizsgaközpont Rendszerbe regisztrált felhasználó keresésére szükség lehet a törzsadatokba történő rögzítés során a Felhasználó keresése / létrehozása funkció segítségével (VSZ AdminK Admin és K Ügyintéző szerepkörrel rendelkező felhasználók által): 

  • új munkatárs hozzáadásakor (VSZ Admin és K Admin szerepkörű felhasználó által) 
  • új vizsgáztatásra jelölhető személy hozzáadásakor (VSZ AdminK Admin és K Ügyintéző szerepkörű felhasználó által) 

A keresés során járjon el a megnyíló ablak tetején található leírás szerint: 


 Amennyiben a keresés eredménye szerint az adott személy a rendszerben még nincs regisztrálva, a regisztrációt rögzítheti: 


Megjegyzés
iconfalse

Keresés során a rendszer csak az adatok teljes egyezése esetén ad találatot!  

Ha a rendszer nem ad keresési eredményt, de a felhasználótól azt az információt kapta, hogy már rendelkezik a vizsgaközpont rendszerben felhasználói regisztrációval, akkor érdemes másik három adatkombinációval is megpróbálni a keresést. 

Keresésnél gyakran előforduló hibák: 

  • A regisztráció során a felhasználó vagy a felhasználót létrehozó hibásan rögzítette a felhasználó adatát, így a keresésénél más adatok vagy más formátumban kerülnek megadásra (pl.: betűtévesztés, dátumtévesztés, névnél több/kevesebb utónevet vagy előtagot adtak megcímben pont/utca eltérő formátumban került rögzítésre, stb.). 
  • felhasználót más e-mail címmel regisztrálták, mint a kereséskor megadott e-mail cím (az e-mail cím egyedi azonosító). 
  • A keresést indító személy a felhasználóról túl sok adatot ad meg az űrlapon (elegendő három pontosan egyező), és egy hibás adat esetén a rendszer már nem találja a felhasználót.  

Amennyiben a további próbálkozások után sem találja a felhasználót, kérjük forduljon  kérjük forduljon az IKK ügyfélszolgálatához a ügyfélszolgálatához a keresett felhasználó regisztrációjának ellenőrzéséhez!