A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.
Az értékelésben részt vevő szerepkörök:
- Értékelendő alkalmazott:
1) pedagógus, akinek
pedagógus munkakört állítottak beaz Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján
(pl.: tanár, általános iskolai tanár stb.), illetve az olyanpedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb.
2) nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott
(pl, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb.
), és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságot.
- Közreműködő: Az igazgató által a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont alkalmazott, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapján be van állítva a „Kezelheti az alkalmazottak teljesítménycéljait és értékeléseit” lehetőség.
- Értékelő vezető: Az a vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka' mezőben be van beállítva állítva valamilyen vezetői megbízás típus. Például: főigazgató, igazgató.