Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.

Az értékelésben részt vevő szerepkörök:

  • Értékelendő alkalmazott: 

1) pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb.

2) nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb., és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságot.

  • Közreműködő: Az igazgató által a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont alkalmazott, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapján be van állítva a „Kezelheti az alkalmazottak teljesítménycéljait és értékeléseit” lehetőség.

  • Értékelő vezető: Az a vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka' mezőben be van állítva valamilyen vezetői megbízás típus. Például: főigazgató, igazgató.

  • Címkék nélkül