Section |
---|
Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések |
Section | ||
---|---|---|
| ||
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.
Az értékelésben részt vevő szerepkörök:
- Értékelendő alkalmazott:
1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.
2) az a nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb., és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságot.
- Értékelő vezető: Elsősorban az igazgató/főigazgató, illetve az intézmény SZMSZ-ben szereplő esetben a tagintézmény-igazgató és/vagy az intézményegység-vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka' mezőben be van állítva ez a vezetői megbízás.
- Közreműködő: A főigazgató, igazgató által a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont személy, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapján be van állítva, hogy a „Kezelheti az alkalmazottak teljesítménycéljait és értékeléseit”.
Section | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|