Összehasonlított verziók
Kulcs
- Beillesztett sor.
- Törölt sor.
- Formázás megváltoztatva.
Üdvözöljük az e-Ügyintézés Tudásbázison!
Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer (e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok, kérelmezők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához. Az e-Ügyintézés Tudásbázisban megtalálhatók a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer különböző funkcióinak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, videók a program használatának elsajátításához, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.
Az e-Ügyintézés modul videótár az alábbi linken érhető el.
Az e-Ügyintézés kérelmezői felületének bemutatása
A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.
Az e-Ügyintézés intézményi felületének bemutatása
Az e-Ügyintézés intézményi felületét a KRÉTA-rendszerben admin-jogosultsággal rendelkező felhasználók használják. Kezelik a rendszeren keresztül benyújtott kérelmeket és egyéb dokumentumokat. Ezen kívül elvégzik a döntéshozatalhoz szükséges teendőket, az ügyintézési folyamatok feladat-elemeinek megvalósulásához szükséges információk bekérését, rendszerezését. A kérelmezők által benyújtott ügyekben határozatot készítenek elő illetve hoznak meg. Nyomon követik a folyamatban lévő ügyeket illetve kezelik a lezárt ügyeket. Az admin-jogosultsággal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van új szereplőt hozzáadni a rendszerhez.
Az Üzenetek kezelése az e-Ügyintézés modulban
A KRÉTA-napló üzenetváltási felülete az intézményen belüli felhasználók számára érhető el elsődlegesen intézményen belüli kommunikációs csatornaként (a vezetői jogosultsággal rendelkező felhasználók a fenntartó felé intézményen kívüli elektronikus úton történő üzenet- és csatolmányküldési lehetőséggel is rendelkeznek).
Szoftverfrissítések, újdonságok
Tipp | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Tipp | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||
|
Tipp | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Tipp | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
|
Tipp | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Információ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez!
|
Felhasználói kézikönyvek az e-Ügyintézés használatához
Gyakran Ismételt Kérdések
GYIK - Ügyintézési folyamatokhoz kapcsolódó általános gyakran ismételt kérdések