Összehasonlított verziók
Kulcs
- Beillesztett sor.
- Törölt sor.
- Formázás megváltoztatva.
Üdvözöljük az e-Ügyintézés Tudásbázison!
Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer (e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok, kérelmezők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához. Az e-Ügyintézés Tudásbázisban megtalálhatók a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer különböző funkcióinak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, videók a program használatának elsajátításához, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.
Az e-Ügyintézés modul videótár az alábbi linken érhető el.
Az e-Ügyintézés kérelmezői felületének bemutatása
A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.
Az e-Ügyintézés intézményi felületének bemutatása
Az e-Ügyintézés intézményi felületét a KRÉTA-rendszerben admin-jogosultsággal rendelkező felhasználók használják. Kezelik a rendszeren keresztül benyújtott kérelmeket és egyéb dokumentumokat. Ezen kívül elvégzik a döntéshozatalhoz szükséges teendőket, az ügyintézési folyamatok feladat-elemeinek megvalósulásához szükséges információk bekérését, rendszerezését. A kérelmezők által benyújtott ügyekben határozatot készítenek elő illetve hoznak meg. Nyomon követik a folyamatban lévő ügyeket illetve kezelik a lezárt ügyeket. Az admin-jogosultsággal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van új szereplőt hozzáadni a rendszerhez.
Az Üzenetek kezelése az e-Ügyintézés modulban
A KRÉTA üzenetváltási felülete az intézményen belüli felhasználók számára érhető el elsődlegesen intézményen belüli kommunikációs csatornaként (a vezetői jogosultsággal rendelkező felhasználók a fenntartó felé intézményen kívüli elektronikus úton történő üzenet- és csatolmányküldési lehetőséggel is rendelkeznek).
Szoftverfrissítések, újdonságok
Tipp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bővebben | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A |
title | KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.27528 verzió újdonságai |
---|
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A hit- és erkölcstan oktatását végző egyházi jogi személyek listájának a bővítése és aktualizálása |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Új kérelem létrehozásakor a felhasználó a Piszkozat-mentése gombra kattintva elmentheti az űrlap beküldés előtti állapotát. Ha van mentett piszkozat a kérelem kitöltésekor, akkor a felhasználó eldöntheti, hogy a korábbi űrlapkitöltést akarja-e folytatni vagy elveti a korábban elmentett piszkozatot és tiszta űrlappal kezdi meg a kitöltést. |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Tipp | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
|
Tipp | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||
|
Tipp | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Tipp | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
|
Tipp | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Tipp | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Információ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez!
|
Felhasználói kézikönyvek az e-Ügyintézés használatához
(További folyamat- illetve alrendszereket ismertető kézikönyvek az adott téma ismertetésénél találhatók).
Gyakran Ismételt Kérdések
GYIK - Ügyintézési folyamatokhoz kapcsolódó általános gyakran ismételt kérdések
KRÉTA Konferencia 2019
e-Ügyintézés: