Section |
---|
Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések |
Section | ||
---|---|---|
| ||
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni(rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni. A köznevelési intézmények pedagógusainak és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező, a nevelő és oktat munkát közvetlenül segítő alkalmazottainak, valamint vezetőinek a teljesítményértékelését a „TÉR” menüpontban lehet elvégezni.
- a pedagógusok teljesítményértékelését az intézményi KRÉTA rendszer „TÉR” moduljában,
- az egyéb vezetők/helyettesek teljesítményértékelését az igazgatók/főigazgatók számára elérhető „KRÉTA Adminisztrációs modul"-ban,
- az igazgatók/főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartói KRÉTA rendszer Fenntartói Ellenőrzési Modul-jában (rövidítve: KRÉTA FEM) végezhetik.
Az értékelésben részt vevő szerepkörök bemutatása
A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni:
Értékelendő alkalmazott
1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.
Ezeknek az alkalmazottaknak lehetőségük van az „Elektronikus naplóban” a „TÉR” csempére kattintva az „Egyéni teljesítménycélok” menüpontban rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.
2) az a nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb., és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságot
Ezeknek az alkalmazottaknak lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.
Értékelő vezető
Elsősorban az a főigazgató, igazgató/főigazgató, illetve az intézmény SZMSZ-ben intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatában (rövidítve: SZMSZ) szereplő esetben a tagintézmény-igazgató és/vagy az intézményegység-vezető/kollégiumvezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban menüpontban a „Belépési adatok” lapján a "Jogosultsági szint" mezőben be van állítva a PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultság. Ezeknek a vezetőknek lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”. Kezelhetik az alkalmazotti egyéni teljesítménycélokat, lehetőségük van azok felvitelére, törlésére, elfogadására és elutasítására is. Rögzíthetik az alkalmazotti „Értékelési szempontokat”.
Közreműködő
A főigazgató, igazgató általKözreműködő
Az értékelő vezető (főigazgató,igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont személyközreműködőket vonhat be. Közreműködő lehet a főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének vezetői, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás„Nyilvántartás/Alkalmazottak Alkalmazottak” menüpontban a Belépési adatok lapján a „Belépési adatok” lapon a „Jogosultsági szint” mezőben be van állítva , hogy a „Teljesítményértékelésben közreműködő”.
a „PED TÉR - KÖZREMŰKÖDŐ” jogosultság. A közreműködőknek lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.
Section | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|