Az intézmény és a KRÉTA rendszer kapcsolata
A KRÉTA rendszer alapegysége az intézmény. Az intézmény lehet önálló nevelési-oktatási intézmény és tagintézmény is.
Alapesetben egy intézményhez egy KRÉTA rendszer tartozik. Ebben az esetben Ekkor az intézmény összes feladatellátási helyét és ellátott feladatát feltünteti. egy rendszerben kezeli, tehát a rendszerében minden olyan feladatellátási helyet és hozzá tartozó feladatot meg kell adni, ahol adminisztrációt folytat.
Speciális esetben egy intézménynek több KRÉTA rendszere is lehet. Ebben az esetben csak azon feladatellátási helyeket és ellátott feladatot kell rögzíteni a rendszerben, amelyeket az adott KRÉTA rendszerben adminisztrálnak.
Intézmény adatainak szerkesztése
A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:
Az 'Intézmény adatainak szerkesztése' ablakban adjuk meg az intézmény adatait!
Szerkesztéskor megadhatja:
Az intézmény (Szakképzési Centrum) nevét (kötelező)
OM azonosítóját (kötelező)
Az intézményvezető nevét (kötelező)
Az intézmény címét, azon belül
Irányítószámát (kötelező)
Helységnevét (kötelező)
Közterület nevét (kötelező)
Közterület jellegét (kötelező)
Házszámát (kötelező)
Emeletét
Ajtaját
Az intézmény rövid nevét
Az intézmény hivatalos telefonszámát
Az intézmény hivatalos e-mail címét
Az intézmény engedélyezett álláshelyeinek számát
Információ | ||
---|---|---|
| ||
Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja! |
Megjegyzés |
---|
Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező! |
Megjegyzés | ||
---|---|---|
| ||
Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is. |
borderColor | #2FA8CA |
---|---|
bgColor | #FFFFFF |
titleColor | #FFFFFF |
borderWidth | 1 |
titleBGColor | #2FA8CA |
title | Dokumentum feltöltési lehetőség az Intézmény adatai felületen |
A Nyilvántartás menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.