Az intézmény és a KRÉTA rendszer kapcsolata
A KRÉTA rendszer alapegysége az intézmény. Az intézmény lehet önálló nevelési-oktatási intézmény és tagintézmény is.
Alapesetben egy intézményhez egy KRÉTA rendszer tartozik. Ebben az esetben az intézmény összes feladatellátási helyét és ellátott feladatát feltünteti. Speciális esetben egy intézménynek több KRÉTA rendszere is lehet. Ebben az esetben csak azon feladatellátási helyeket és ellátott feladatot kell rögzíteni a rendszerben, amelyeket az adott KRÉTA rendszerben adminisztrálnak.
Intézmény adatainak szerkesztése
A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:
- A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját !
- Az intézmény adatait az nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.
Az 'Intézmény adatainak szerkesztése' ablakban adjuk meg az intézmény adatait!
Szerkesztéskor megadhatja:
Az intézmény (Szakképzési Centrum) nevét (kötelező)
OM azonosítóját (kötelező)
Az intézményvezető nevét (kötelező)
Az intézmény címét, azon belül
Irányítószámát (kötelező)
Helységnevét (kötelező)
Közterület nevét (kötelező)
Közterület jellegét (kötelező)
Házszámát (kötelező)
Emeletét
Ajtaját
Az intézmény rövid nevét
Az intézmény hivatalos telefonszámát
Az intézmény hivatalos e-mail címét
Az intézmény engedélyezett álláshelyeinek számát
Intézmény hivatalos neve
Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja!
Az adatok megadása után a gombra kattintva mentsük el az adatokat.
A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.
Intézmény adatainak módosítása
Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is.
A Nyilvántartás menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.