A vezetők teljesítményértékelését az fenntartók az igazgatók, főigazgatók és a fenntartók teljesítményértékelését végzik. A nem állami fenntartók az alábbi módon tudják elérni a Teljesítményértékeléssel kapcsolatos menüpontokat a Teljesítményértékeléssel fenntartói KRÉTA rendszerükberendszerükben:
1.Belépés a rendszerbe
A saját fenntartói rendszerük linkjére kattintva írja be a felhasználónevét és jelszavát. (A rendszerük URL-jét és belépési adatait e-mailben kapták meg cégünk munkatársától.)
Belépés után a KRÉTA-KR Tanügyi modulba érkezik.
2. Jogosultság beállítása
A Teljesítményértékelés menüpont megjelenéséhez 'Tanulmányi munkatárs' jogosultság szükséges. A A jogosultság beállításához a bal oldali menüsávban kattintson a 'Felhasználók' menüpontra.
Ekkor megjelennek a rendszerükben már létrehozott felhasználók. Az adott felhasználó sorában kattintson a sor végén lévő "ceruza" ikonra.
A Belépési adatok részben jelölje ki a 'Tanulmányi munkatársak' jogosultságot. Majd mentse el.
3. FEM modul (Fenntartói Ellenőrzési Modul)
A Tanulmányi munkatárs jogosultság beállítása után a bal oldali KRÉTA Modulok menüpontban megjelenik a KRÉTA FEM modul.
A KRÉTA FEM modulra kattintva az alábbi oldalra érkezik:
Intézményválasztó, tanévválasztó
Az INTÉZMÉNYEK panelen a legördülő menüből kell kiválasztani a kívánt intézményt.
A TANÉVEK részben pedig mindig azt a tanévet kell kiválasztani, amelyikre vonatkozó adminisztrációt kíván végezni.
4. Teljesítményértékelés menüpont
A FEM modulon belül a bal oldali menüsávban találja a Teljesítményértékelés menüpontot, melyre kattintva az alábbi lehetőségek jelennek meg:.
A 'Teljesítményértékelés' menüponton belül az alábbi menüpontok érhetők el:
Az egyes menüpontok részletes leírását a fenti felsorolás szövegére kattintva érheti el.