Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A fenntartók az igazgatók, főigazgatók teljesítményértékelését végzik. A nem állami fenntartók az alábbi módon tudják elérni a Teljesítményértékeléssel kapcsolatos menüpontokat a fenntartói KRÉTA rendszerükben:

1.Belépés a rendszerbe

A saját fenntartói rendszerük linkjére kattintva írja be a felhasználónevét és jelszavát. (A rendszerük URL-jét és belépési adatait e-mailben kapták meg cégünk munkatársától.) 

Belépés után a KRÉTA-KR Tanügyi modulba érkezik.

2. Jogosultság beállítása

A Teljesítményértékelés menüpont megjelenéséhez 'Tanulmányi munkatárs' jogosultság szükséges. A jogosultság beállításához a bal oldali menüsávban kattintson a 'Felhasználók' menüpontra.

Ekkor megjelennek a rendszerükben már létrehozott felhasználók. Az adott felhasználó sorában kattintson a sor végén lévő "ceruza" ikonra.

A Belépési adatok részben jelölje ki a 'Tanulmányi munkatársak' jogosultságot. Majd mentse el.

3. FEM modul (Fenntartói Ellenőrzési Modul)

A Tanulmányi munkatárs jogosultság beállítása után a bal oldali KRÉTA Modulok menüpontban megjelenik a KRÉTA FEM modul. 

A KRÉTA FEM modulra kattintva az alábbi oldalra érkezik:

Intézményválasztó, tanévválasztó

Az  INTÉZMÉNYEK panelen a legördülő menüből kell kiválasztani a kívánt intézményt.

A TANÉVEK részben pedig mindig azt a tanévet kell kiválasztani, amelyikre vonatkozó adminisztrációt kíván végezni. 

Jó tudni

Bejelentkezéskor mindig az aktuális tanév jelenik meg a felületen. Az aktuális tanévtől eltérő adatok megjelenítéséhez (pl. következő tanévre  rögzített teljesítménycélok) ügyeljen arra, hogy ki kell választani a megfelelő tanévet!

4. Teljesítményértékelés menüpont

A FEM modulon belül a bal oldali menüsávban találja a Teljesítményértékelés menüpontot.

A 'Teljesítményértékelés' menüponton belül az alábbi menüpontok érhetők el:

Az egyes menüpontok részletes leírását a fenti felsorolás szövegére kattintva érheti el.