A Dokumentumtár almenün keresztül érhetik el a felhasználók a számukra releváns dokumentumok listáját, melyeket le is tölthetnek a rendszerből.
A listában azok a dokumentumok jelennek meg, amik az adott intézményhez, annak csoportjaihoz, gyermekeihez vagy alkalmazottjaihoz tartoznak, és az adott felhasználó szerepköre és egyéb tulajdonságai alapján jogosult a dokumentumok elérésére. Az intézményi adminisztrátor számára a képernyő tetején kiválasztott nevelési év dokumentumai kerülnek listázásra.
A dokumentumok egy részét az intézményi adminisztrátorok tölthetik fel a rendszerbe (ezek jellemzően az intézményhez kapcsolódó, az Intézmény dokumentumai dokumentum kategóriába tartozó dokumentumok), más részük pedig bizonyos folyamatok futásakor kerül be a Dokumentumtárba (pl. a Felvétellel kapcsolatos dokumentumok vagy a Csoportjelenlét dokumentumai dokumentum kategóriák tartalma).
Azon dokumentumok esetén, amelyek iktatásra kötelezettek, az iktatószám is megjelenik a felületen.
Új dokumentum feltöltése
A dokumentumtárban a gombra kattintva lehetőség van különböző kategóriákban fájlok feltöltésére.
A megjelenő felületen a dokumentum adatait lehet megadni, illetve magát a dokumentumot lehet becsatolni. Csak azok a dokumentum kategóriák választhatók ki, amelyikhez a felhasználónak lehetősége van dokumentumot feltölteni, iktatószámot pedig a feltöltés után, az iktatórendszertől kap a dokumentum.
A feltöltéskor beállított dokumentum kategóriák alapján meghatározhatjuk a dokumentum láthatóságát is egyes szerepkörök számára.
Dokumentum adatait utólag csak az módosíthatja, aki az adott dokumentumot feltöltötte.
A feltöltött fájl mérete maximum 10 MB lehet!
Sablonok, segédletek
Ezen az oldalon a rendszerben található, központilag feltöltött sablonokat érik el a felhasználók. Jogosultsági szintek szerint, az egyes szerepkörök birtokában eltérő sablonokat érhetünk el.