Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.

Ügyfélszolgálat bejelentő

Kérjük, hogy a gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket a KRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!

A KRÉTA Ügyfélszolgálat on-line bejelentőfelületét a Felhasználói profil menüből, továbbá a képernyő jobb felső sarkában található  ikon segítségével lehet kezdeményezni. A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához az alábbi műveleteket hajtsuk végre:

Új bejelentés

  1. Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található  ikonra!
  2. A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
  3. Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható  gombra!
  4. A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!
Bejelentés típusának megnevezéseLeírás
Hiba bejelentéseA programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése
Oktatás-technikai szakmai kérdésekA szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések.
Fejlesztési javaslat
Oktatás igénylése
Adatbázis visszaállítás
Üzleti kérdések
Új URL igénylése
Egyéb bejelentésekEgyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentés
  • Címkék nélkül