A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.
Ügyfélszolgálat bejelentő
Kérjük, hogy a gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket a KRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!
A KRÉTA Ügyfélszolgálat on-line bejelentőfelületét a Felhasználói profil menüből, továbbá a képernyő jobb felső sarkában található ikon segítségével lehet kezdeményezni. A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához az alábbi műveleteket hajtsuk végre:
Új bejelentés
- Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található ikonra!
- A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
- Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható gombra!
- A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!
Bejelentés típusának megnevezése | Leírás |
---|---|
Hiba bejelentése | A programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése |
Oktatás-technikai szakmai kérdések | A szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések. |
Fejlesztési javaslat | |
Oktatás igénylése | |
Adatbázis visszaállítás | |
Üzleti kérdések | |
Új URL igénylése | |
Egyéb bejelentések | Egyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentés |