Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Azon eszközöket, melyek nem kerültek kiosztásra, de az intézménynél maradhatnak és oktatási célra használhatják, szükséges az intézményvezetőhöz rendelni. Ebben a menüpontban bemutatjuk hogyan lehet igénybejelentés nélkül, az intézményvezető részére, akár több eszköz kiosztását is elvégezni.

Igénybejelentés, azaz regisztráció nélkül csak az intézményvezető részére tudunk eszközöket kiosztani.

Az intézmény FELTÁR moduljába Eszközmenedzser jogosultsággal rendelkező felhasználóként kell belépnünk.

1. A bal oldali menüsávban a Használatba adott eszközök menüpontot válasszuk.


2. Ezt követően a Személyes használatba adások áttekintése felületen jobb felső sarokban a "+" Hozzáadás gombot válasszuk.


3. A Használatba adás létrehozása felületen az Átadás lapfülön tudjuk elindítani az eszköz kiosztásának folyamatát.

A csillagozott mezők kitöltése kötelező, a szürke mezőket a rendszer automatikusan kitölti.


4. Első lépésként válasszuk ki az eszköz használóját a mező jobb szélén található Szerkesztés ikonra kattintva.


5. Majd a Szereplő hozzáadása felületen írjuk be a Név mezőbe a felhasználó nevét.

6. A Tárolás gombbal mentjük az adatokat.


7. Ezután válasszuk ki a Használatba adás célját.



8. Következő lépésként meg kell adjuk a kiválasztott eszköz FELTÁR azonosítóját a mező jobb szélén a Keresés ikonra kattintva.



9. Az Eszközök listából dupla kattintással tudjuk a megfelelő eszközt kiválasztani.


10. Az oldal aljára gördítve adjuk meg a Használatba adás dátumát.


11. Ha minden szükséges adatot megadtunk, a jobb felső sarokban a Mentés gombra kattintva véglegesítjük az összerendelést.


12. A rendszer Sikeres mentés üzenettel visszajelzést küld a folyamat bejezésekor.



Újabb eszköz kiosztása esetén ismételjék meg a fent leírt folyamatot.

A Használatba adott eszközök menüt megnyitva megjelennek a listában az intézményvezető nevére kiadott eszközök is.

  • Címkék nélkül