Azon eszközöket, melyek nem kerültek kiosztásra, de az intézménynél maradhatnak és oktatási célra használhatják, szükséges az intézményvezetőhöz rendelni. Ebben a menüpontban bemutatjuk hogyan lehet igénybejelentés nélkül, az intézményvezető részére, akár több eszköz kiosztását is elvégezni.
Több eszközt csak az intézményvezető részére tudunk kiosztani.
Az intézmény FELTÁR moduljába Eszközmenedzser jogosultsággal rendelkező felhasználóként kell belépnünk.
1. A bal oldali menüsávban a Használatba adott eszközök menüpontot válasszuk.
2. Ezt követően a Személyes használatba adások áttekintése felületen jobb felső sarokban a "+" Hozzáadás gombot válasszuk.
3. A Használatba adás létrehozása felületen az Átadás lapfülön tudjuk elindítani az eszköz kiosztásának folyamatát.
4. Első lépésként válasszuk ki az eszköz használóját a mező jobb szélén található Szerkesztés ikonra kattintva.
7. Ezután válasszuk ki a Használatba adás célját.
8. Következő lépésként meg kell adjuk a kiválasztott eszköz FELTÁR azonosítóját a mező jobb szélén a Keresés ikonra kattintva.
9. Az Eszközök listából dupla kattintással tudjuk a megfelelő eszközt kiválasztani.
10. Az oldal aljára gördítve adjuk meg a Használatba adás dátumát.
Újabb eszköz kiosztása esetén ismételjék meg a fent leírt folyamatot.
A Használatba adott eszközök menüt megnyitva megjelennek a listában az intézményvezető nevére kiadott eszközök is.