Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az intézmény és a KRÉTA rendszer kapcsolata

A KRÉTA rendszer alapegysége az intézmény. Az intézmény lehet önálló nevelési-oktatási intézmény és tagintézmény is.

Alapesetben egy intézményhez egy KRÉTA rendszer tartozik. Ebben az esetben az intézmény összes feladatellátási helyét és ellátott feladatát feltünteti. Speciális esetben egy intézménynek több KRÉTA rendszere is lehet. Ebben az esetben csak azon feladatellátási helyeket és ellátott feladatot kell rögzíteni a rendszerben, amelyeket az adott KRÉTA rendszerben adminisztrálnak.

Intézmény fogalma

 A KRÉTA rendszer intézménye az az egység, amely önálló tantárgyfelosztást és elektronikus naplót kezel vagy önálló ügyvitellel rendelkező feladatellátási helyként működik.

Intézmény adatainak szerkesztése

A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:

  1. A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját !
  2. Az intézmény adatait az nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.

Az 'Intézmény adatainak szerkesztése' ablakban adjuk meg az intézmény adatait!


Szerkesztéskor megadhatja:

      Az intézmény (Szakképzési Centrum) nevét (kötelező)

      OM azonosítóját (kötelező)

      Az intézményvezető nevét (kötelező)

      Az intézmény címét, azon belül

      Irányítószámát (kötelező)

      Helységnevét (kötelező)

      Közterület nevét (kötelező)

      Közterület jellegét (kötelező)

      Házszámát (kötelező)

      Emeletét

      Ajtaját

      Az intézmény rövid nevét

      Az intézmény hivatalos telefonszámát

      Az intézmény hivatalos e-mail címét

      Az intézmény engedélyezett álláshelyeinek számát


Intézmény hivatalos neve

Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja!


Az adatok megadása után a gombra kattintva mentsük el az adatokat.

Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!


A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.

Intézmény adatainak módosítása

Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is.


Dokumentum feltöltési lehetőség az Intézmény adatai felületen

A Nyilvántartás menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.








  • Címkék nélkül