Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

2FA funkció Intézményi Adminisztrátorok számára elérhető visszaállítása

Az intézményi rendszerekben kötelezően bekapcsolt, vagy a felhasználók által maguknak bekapcsolt 2FA funkció visszaállítására minden felhasználó belépési adatok lapfülén van lehetősége az intézményi adminisztrátoroknak.

Abban az esetben, ha a felhasználó számára kötelezően előírt a funkció használata, a visszaállítással sem kapcsolható az ki, csak a kezdeti, Hitelesítő alkalmazás regisztráció indítható újra. 


A 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb az egyes felhasználói fiókok Belépési adatok lapfülén:

 Alkalmazotti adatlap Belépési adatok lapfüle

 Tanulói adatlap Belépési adatok lapfüle


 Gondviselői fiók esetén

A Tanulói adatlap Gondviselők lapfülén szükséges az adott sor végén a kis nyíllal lenyitni a menüt, és kiválasztani a Módosítás funkciót:

Ekkor a felugró ablakban található a Kétfaktoros azonosítás visszaállítása funkció.


A 2FA VISSZAÁLLÍTÁSA gomb használatákor a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg egy visszaigazolás,

hogy a 2FA visszaállítása sikeresen megtörtént .


Abban az esetben, ha egy felhasználónak nincsen még beállítva a rendszerben felhasználónév/jelszó páros, akkor számára a 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb nem használható.

 Androidos telefonon a Google Authtenticator telepítésének és használatának rövid bemutatása az alábbi videóban is megtekinthető!

  • Címkék nélkül