2FA funkció Intézményi Adminisztrátorok számára elérhető visszaállítása
Az intézményi rendszerekben kötelezően bekapcsolt, vagy a felhasználók által maguknak bekapcsolt 2FA funkció visszaállítására minden felhasználó belépési adatok lapfülén van lehetősége az intézményi adminisztrátoroknak.
Abban az esetben, ha a felhasználó számára kötelezően előírt a funkció használata, a visszaállítással sem kapcsolható az ki, csak a kezdeti, Hitelesítő alkalmazás regisztráció indítható újra.
A 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb az egyes felhasználói fiókok Belépési adatok lapfülén:
A 2FA VISSZAÁLLÍTÁSA gomb használatákor a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg egy visszaigazolás,
hogy a 2FA visszaállítása sikeresen megtörtént .
Abban az esetben, ha egy felhasználónak nincsen még beállítva a rendszerben felhasználónév/jelszó páros, akkor számára a 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb nem használható.