Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Regisztráció

Intézményi alkalmazottként e-mailben fog értesítőt kapni arról, hogy az oviKRÉTA rendszer új tagjaként regisztrálták.

A levél tartalmazza a regisztráció megerősítésére szolgáló linket. Erre a linkre kattintva megjelenik az új jelszó beállítása felület.

A levél biztonsági okokból nem tartalmazza az alkalmazott felhasználónevét.

Sikeres jelszó megadását követően az intézménytől kapott felhasználónevével és az új jelszóval tud bejelentkezni.

A belépéshez szükséges felhasználónevét az intézményi adminisztrátor tudja megadni.

Bejelentkezés

Bejelentkezés alkalmával a Felhasználónév és a Jelszó megadását követően a Bejelentkezés gombra kattintva lehet belépni.

Bejelentkezést követően a rendszer nyitóképernyője jelenik meg, melyen a mindennapi munkához használt leggyakoribb funkciók könnyen elérhetővé válnak. A menüpontok szerepkörtől függően eltérhetnek. 

Kezdőlap

A kezdőlapon közvetlenül elérhetőek a leggyakrabban használt funkciók, így egy gombnyomásra elérjük a használni kívánt felületet:

  • Névsor - Gyermeknapló
  • Csoportnapló
  • Jelenléti ív
  • Naptár

Erre a kezdőlapra bármikor visszatérhetünk szintén egy gombnyomással, a képernyő bal felső sarkában az oviKRÉTA feliratra kattintva.

Kijelentkezés

Kijelentkezni a felhasználói felület jobb felső sarkában a nevünk mellett található kijelentkezés  ikonra kattintva lehet. A kijelentkezés sikerességéről a rendszer tájékoztatja a felhasználót.

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az Elfelejtett jelszó-ra.



A regisztrációjához tartozó felhasználónevét írja be, jelölje be a Nem vagyok robot jelölőnégyzetét, majd kövesse az emailben leírt lépéseket.



  • Címkék nélkül