KIR import
Alkalmazottak adatainak listázása, karbantartása
A rendszerbe felvett alkalmazottak listázására (a lista rendezésére és szűrésére), exportálására, módosítására és új alkalmazott felvételére az Alkalmazottak menüre kattintva van lehetősége az Intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.
A megjelenő listafelületen az alkalmazottak mellettiikonra kattintva egy már korábban felvett alkalmazott adatait lehet módosítani, míg az gombra kattintva egy új alkalmazottat lehet rögzíteni.
Új alkalmazott hozzáadása
A megjelenő felület első fülén az Alapadatokat lehet megadni, míg a második fülön a Jogviszony adatokat. Cím, telefonszám és e-mail adatokból bármennyi felvételére van lehetőség.
Szerepkörök
Az alkalmazottakhoz jelölőnégyzet segítségével adható jogosultsági szerepkör - több lehetőség is kiválasztható egyidejűleg.
- Intézményi adminisztrátor - Az intézmények és a hozzátartozó tagintézmények összes üzleti funkciójának használatát biztosító szerepkör, amellyel a felhasználó az intézménybe járó gyermekek, csoportok és alkalmazottak adatait korlátozás nélkül megtekintheti, adminisztrálhatja.
- Pedagógus - A pedagógushoz rendelt csoport(ok) és az azokba tartozó gyermekek adminisztrációját biztosító szerepkör.
- Egyéb alkalmazott - Az alkalmazotthoz rendelt csoport(ok), gyermek(ek) korlátozott megtekintését biztosító szerepkör.
- Étkezési adminisztrátor - fejlesztés alatt...
A rendszer különböző funkcióinak elérhetőségei jogosultsági szintekhez kötöttek. A menüpontok szerepkörtől függően eltérhetnek.
Jogviszony
Az alkalmazott jogviszonyának adatait töltheti fel ezen a felületen.
Felhasználónév
után az alkalmazott adatai megjelennek a listafelületen és egyúttal e-mailben értesíti a rendszer a felhasználót, hogy miként tudja regisztrációját megerősíteni, kezdő jelszavát megadni.
A levél biztonsági okokból nem tartalmazza az alkalmazott felhasználónevét. Az alkalmazott felhasználó neve a listafelületen tekinthető meg, azt szóban/írásban az intézményi adminisztrátor tudja megadni az alkalmazottnak. Így a kapott felhasználónevével és az általa megadott jelszóval tud a rendszerbe belépni.
Alkalmazottak - további adatok rögzítése
A megjelenő listafelületen az alkalmazottak mellett a ikonra kattintva egy már korábban felvett alkalmazott adatai esetében megjelenik a Vezetői megbízás, a Képzési adatok, Alkalmazottnapló és az Egyéb csatolt iratok fül is.
Vezetői megbízás
A Vezetői megbízás fülre kattintva megtekinthetők a feltöltött korábbi dokumentumok.
Az gombra kattintva lehetőség van új megbízás hozzáadására az előugró ablakban.
A dátumok megjelölését és a gomb kiválasztását követően a sor végi ikon megnyomásával csatolhatjuk a megbízáshoz szükséges dokumentumot.
Képzési adatok
A Képzési adatok fülre kattintva megtekinthetők a korábbi képzések adatai.
Az gombra kattintva lehetőség van új képzési adatot megadni.
után a jobb oldalon találhatóésikonok segítségével szerkeszthetjük a meglévő adatokat és csatolhatunk dokumentumokat a képzéshez.
Alkalmazottnapló
Ezen az oldalon jelenik meg az alkalmazottra vonatkozó események listája. A sor végén találtható ikon a bejegyzések megtekintését teszi lehetővé.
Egyéb csatolt iratok
Az Egyéb csatolt iratok fülre kattintva megtekinthetők a korábbi feltöltött dokumentumok.
Az gombra kattintva lehetőség van új iratot feltölteni.
Feltöltést követően a dokumentum megjelenik a listafelületen.
Csoportba rendelés
Az alkalmazottak csoport(ok)hoz rendelése a felső menüsor Csoportok/Csoport szerkesztése/Csoport adatai részben található.
További információ a Csoportba rendelés linkre kattintva található.