Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Ez az oldal egy régebbi verziója. Nézze meg a jelenlegi verziót.

Összehasonlítás a jelenlegivel Korábbi változatok megtekintése

1 verzió Tovább »



  1. A vizsgaszervező intézmény adataiban történt változás bejelentését VSZ Admin szerepkörrel rendelkező felhasználó tudja kezdeményezni (a szerepkörökról részletesen olvashat a Felhasználói szerepkörök beállítása leírásban)
  2. Lépjen a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek menüpontba és kattintson az Adatváltozási kérelem beküldése gombra. 
  3. Javítsa a módosítandó adatokat (a *-gal jelöltek kötelezőek): 
    • Alapadatok 
    • Képviselők adatai 
    • Akkreditált képzési területek / Szakmák, szakképesítések – az intézmény típusától függően (vizsgaközpont / szakképző intézmény)kattintson az Új képzési terület hozzáadása / Új szakma, szakképesítés hozzáadása gombra és adja hozzá a listához a képzési területeket / szakmákat, szakképesítéseket.  Képzési terület esetén állítsa be az akkreditáció kezdete és vége értékét a szerkesztés ikon  segítségével 
    • Csatolt dokumentumoka kérelem beküldéséhez legalább egy dokumentum csatolására szükség van 
    • Adatváltozások áttekintése fülön ellenőrizze a módosított adatokat
  4. Kattintson A kérelem beküldése gombra
  5. A kérelem bekerül a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek listájába, „Beküldve” státusszal. A kérelem elbírálását az IKK végzi a Vizsgaszervező intézmény kérelmeinek elbírálása leírás szerint
  • Címkék nélkül