A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.
Az értékelésben részt vevő szerepkörök:
- Értékelendő alkalmazott, akinek pedagógus munkakört állítottak be az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapon (pl.: tanár, általános iskolai tanár stb.), illetve az olyan nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott (pl.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb.), aki pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkezik.
- Közreműködő: Az igazgató által a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont alkalmazott, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapon be van állítva a „Kezelheti az alkalmazottak teljesítménycéljait és értékeléseit” lehetőség.
- Értékelő vezető: Az a vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapon a 'Vezetői óraszám oka mezőben van beállítva valamilyen vezetői megbízás típus.