Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Vizsgaalkalom létrehozása (Elsősegélynyújtási vizsga)

Kérjük, hogy a vizsgaszervezés megkezdése előtt a Vizsgaszabályzatot tanulmányozzák át.

A Vizsgaszervezés funkció a KRÉTA DKT rendszer eJogsi menüpontján keresztül érhető el. 

A  gombra kattinva nyithatjuk meg a vizsgaszervezési felületet. Ezen az oldalon megtalálhatók a korábbi és a jövőbeli elsősegélynyújtási vizsgák is. 

Új vizsgaalkalom létrehozása

A jobb felső sarokban található  gombra kattinva hozhatunk létre új elsősegélynyújtási vizsgaalkalmat. 



Vizsgabiztos(ok) legördülő lista szűrési szabálya:
A legördülő listában kizárólag azok az alkalmazottak jelennek meg, akik korábban sikeresen elvégezték a SZEV képzést.

Vizsgabiztos kijelölésének szabályai:

Amennyiben a vizsgára legfeljebb 20 vizsgázó jelentkezik, egy vizsgabiztos kijelölése szükséges.

Ha a vizsgázók száma meghaladja a 20 főt, két vizsgabiztost kell beosztani a vizsga lebonyolítására.

Kötelező mezők jelzése:
A csillaggal (*) megjelölt mezők kitöltése kötelező, ezek elhagyása esetén a folyamat nem folytatható.

Vizsgaalkalom törlése: 

Vizsgaalkalom kizárólag addig törölhető, amíg arra egyetlen tanuló sem jelentkezett.

Időpont megadásának szabályai:
A megadott dátum nem lehet korábbi, mint a jelenlegi dátumhoz képest számított 48 óra.

Jelentkezési határidő:
A vizsgára történő jelentkezés határideje legkésőbb a vizsga kezdési időpontja előtt 48 órával zárul.

Módosítási lehetőségek határidő után:
A jelentkezési határidő lejártát követően kizárólag a vizsgabiztos személye módosítható.

 gomb megnyomásával véglegesíthetjük az elsősegélynyújtási vizsgaalkalom meghirdetését. A gomb a kötelező adatok megadását követően válik aktívvá. 

A meghirdetett vizsgák adatainak megtekintése 



 A Megtekintés (szem) ikonra kattinva az alábbiakat láthatjuk ("Folyamatban lévő vizsga" vagy "Lezajlott vizsga" esetén esetén): 

  • Vizsgabiztosok listázása: A rendszerben megjeleníthető a vizsgabiztosok listája, amely tartalmazza az adott vizsgákhoz rendelt alkalmazottak névsorát.

  • Vizsgaközpont státuszának jelölése: Az adott vizsgaközponthoz (jobb felső sarok) és a vizsgabiztosok sorában a kapcsolódó információk tartalmazzák, hogy a vizsga lejelentése megtörtént-e már a SZEV rendszer felé. Ebben az esetben zöld háttérrel jelenik meg a felületen a "Vizsgaközpont" felirat. 

  • Adattovábbítás felhő ikon segítségével: A "felhő" ikonra kattintva lehetőség nyílik a vizsgabiztosok adatainak továbbítására a vizsgaközpont felé. Ez különösen akkor hasznos, ha korábban egy automatikus szinkronizációs folyamat nem zárult sikeresen. Alapesetben ezzel további teendő nincs.

  • Vizsgabiztosok módosítása: A "kuka" ikonra kattintva a vizsgabiztos törölhető a vizsgaalkalomhoz rendelt tanárok közül, illetve helyette új vizsgabiztos rendelhető hozzá.

  • Tanulók listázása: Vizsgára jelentkezett tanulók névsort tekinthetjük meg. A vizsga lezárásáig a felület inaktív. 

A vizsga lezárását követőn a tanulói távolmaradások kezelésére, kizárólag adminisztrátori funkció birtokában igazolás feltöltésére van lehetőség a rendszerben.

  • Címkék nélkül