Az Educational Development Informatikai Zrt. a Klebelsberg Központtal kötött Vállalkozási Szerződés keretében a KRÉTA rendszerhez és annak moduljaihoz kapcsolódóan 2025. február 1-től az alábbi főbb szolgáltatásokat biztosítja:
Ügyfélszolgálat, bejelentéskezelés – KRÉTA rendszeren keresztül érkező megkeresések fogadása, bejelentések kezelése, illetve problémák prioritások szerinti megoldása
A KRÉTA Ügyfélszolgálat és Terméktámogatás munkatársai munkanapokon 7:30-16:30 között válaszolják meg az érkező bejelentéseket.
Kérjük, hogy a bejelentések megküldésekor az alábbi, a Klebelsberg Központ által előírt feltételeket legyenek szíves betartani:
- bejelentést a KRÉTA rendszer adminisztrátorai küldhetnek,
- egy bejelentésben egy feladat vagy esemény megküldésére van lehetőségük,
- a bejelentést az alábbi tartalommal legyenek szívesek megküldeni:
- esemény pontos leírása (mi történt, mikor történt, melyik felhasználót érinti),
- melyik rendszermodul érintett,
- a bejelentő elérhetőségét,
- az eseményt igazoló dokumentumok (képernyőkép, stb.) mellékletét,
- a bejelentés előzményének ismertetését, ha szükséges (korábbi hibajegy azonosító, email-ek továbbítása).
A bejelentések megküldését követően munkatársaink megkezdik a bejelentés kivizsgálását és megoldását, jelentős hiba – igény (kritikus/magas prioritású hiba) esetén 2 munkanapon belül megválaszolják.
A beérkező hibajelzések feldolgozását az alábbi ütemezési rend alapján végezzük el:
Hiba prioritása | Megkezdési idő (munkaóra) | Hibajavítási idő (munkaóra) |
kritikus | 2 | 12 |
magas | 24 | 80 |
közepes | 48 | 120 |
alacsony | 72 | 200 |
Rendszerkövetés, jogszabálykövetés
A rendszert érintő szervezeti szabályváltozások, valamint jogszabályváltozások rendelkezéseinek megfelelően a KRÉTA rendszer szükséges módosításának elvégzése.
Szoftverfrissítés – Szoftverfrissítések biztosítása és azok rendszeres telepítése:
Szoftverfrissítések munkanapokon 19 óra után, és az adott napot követő munkanap 8 óra között kerülnek megvalósításra. A szoftverfrissítés idejére zárolás alá kerülhet a KRÉTA rendszer a telepítés befejezéséig, ezen időszak alatt a felhasználók nem fogják elérni a rendszert.
Jelszókezelés és biztonság
A felhasználókat az egyes KRÉTA rendszerekben az adott KRÉTA rendszer adminisztrátora rögzíti. A felhasználók által beállított jelszó biztonságos kezeléséért a felhasználó felel, magába foglalva a jelszóval kapcsolatos titoktartási kötelezettség megtartását is (a jelszó nem adható át másnak). Amennyiben bármely felhasználóval kapcsolatos jelszóhoz más személy is hozzáfér, a felhasználó köteles a jelszót haladéktalanul megváltoztatni. A felhasználói jelszóval kapcsolatos titoktartás megsértéséből, a jelszó helytelen kezeléséből, vagy a jelszóváltoztatás elmulasztásából fakadó károkért sem az Educational Development Informatikai Zrt., sem a Klebelsberg Központ nem felel. A felhasználók tudomásul veszik, hogy a KRÉTA rendszerhez csatlakozó számítógépének egyes adatai és internetes kapcsolatának IP címe naplózásra kerül.
Dokumentációk elérhetősége
A KRÉTA rendszerekhez kapcsolódó termék- és folyamatleírások, felhasználókat támogató dokumentumok továbbra is a KRÉTA Tudásbázis holnapon érhetők el: KRÉTA Tudásbázis - KRÉTA - KRÉTA Tudásbázis .