A „Postáz” gombra kattintva van lehetőségünk az ügyiratot intézményen belül továbbpostázni. A gombra kattintva megnyílik egy új szerkesztő felület, ahol lehetőségünk van megadni a postázással kapcsolatos adatokat.
A Mégsem” gombra kattintva kiléphetünk a funkcióból. A „Mentés” gombra kattintva a rendszer elpostázza a címzettnek az ügyiratot, és a sikeres postázásról információs ablakban tájékoztat.
Információs ablak
A sikeres postázást követően a rendszer átnavigál minket az „Átadás-átvétel” / „Feladott tételek” / „Ügyiratok” felületre,ahol lehetőség van szerkeszteni, nyugtázni vagy téves címzés esetén visszavenni az ügyiratot.
Abban az esetben ha elektronikus ügyiratot postázunk (vagyis az irat elektronikus példánya van beszerelve az ügyiratba), akkor a kötelező mezők kitöltése és a „Mentés” gombra kattintás után a rendszer automatikusan elvégzi a birtokló váltást, ugyanis ebben az esetben nem kell a címzett szervezetnek átvennie az elektronikus ügyiratot.
Ügyirat postázása felület