Az alkalmazottak adatai
A KRÉTA rendszerben lehetőség van betöltetlen álláshely esetén felvenni egy virtuális alkalmazottat. Ezen alkalmazottak esetén a rendszer az alábbi adatokat kezeli:
ADATCSOPORT | MEGNEVEZÉS | TARTALOM | SPECIALITÁS | ALAPÉRTELMEZÉS | LEÍRÁS |
---|---|---|---|---|---|
ALAPADATOK | Előtag | A rendszer automatikusan legenerálja az előtagot. | NEM SZERKESZTHETŐ | [BTA number] | Az előtagban szereplő number megmutatja, hogy hányadik virtuális alkalmazottat vesszük fel. |
Alkalmazott családi név | Az alkalmazott vezetékneve. | KÖTELEZŐ | Betöltetlen | ||
Alkalmazott utónév | Az alkalmazott keresztneve/keresztnevei. | KÖTELEZŐ | Álláshely | ||
Óraszám | Megadhatjuk az óraszámot, az , és ikonra kattintva, vagy felvihetjük manuálisan is. Az óraszám csak akkor látható, ha a 'Foglalkoztatás típusát' 'Óraadó'-ra állítjuk, vagy a 'Vezetői óraszám okát' az alapértelmezett 'Nincs'-ről átállítjuk egy másik elemre. | KÖTELEZŐ | A neveléssel-oktatással lekötött heti munkaidő. | ||
Munkakör | Az alkalmazott munkakörét ki tudjuk választani a gombra kattintva a lenyíló listából. | KÖTELEZŐ | tanár | Az alkalmazott intézményben betöltött, jogszabályilag előírt munkaköre. | |
Feladatellátási hely | A feladatellátási helyet kiválaszthatjuk a gombra kattintva a lenyíló listából. | KÖTELEZŐ | Az intézménnyel létesített munkavégzésre irányuló jogviszony elsődleges feladatellátási helye. A lenyíló listában a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontjában felvitt feladatellátási helyek (működési hely - ellátott feladat) jelennek meg. |
Alkalmazottak listája
Az alkalmazottakat a menüsorból a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontjával jeleníthetjük meg.
A listában megjelenített adatmezők
Az alkalmazottak listájában a 'Név', a 'Tanév', a 'Születési hely', a 'Születési idő', az 'Oktatási azonosító', a 'Felhasználó név' jelenik meg. A fejlécben ezekre kattintva lehet módosítani az alkalmazottak listájának rendezési sorrendjét!
Új alkalmazott létrehozása
A KRÉTA rendszerben az alkalmazottak létrehozását az alábbi módon lehet végrehajtani:
- A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
- Az nyomógomb fölé állva a felbukkanó menü menüpontra kattintva kezdeményezhetjük az új alkalmazott adatainak megadását!
Az 'Új alkalmazott felvétele' ablakban adjuk meg az alkalmazott adatait!
Kötelező adatok megadása
Az alkalmazott adatainál az 'Alkalmazott családi név', 'Alkalmazott utónév', 'Születési családi név', 'Születési utónév', 'Anyja családi neve', 'Anyja utóneve', 'Születési hely', 'Születési idő', 'Irányítószám', 'Helység név', 'Közterület név', 'Közterület jellege', 'Házszám', 'Besorolási fokozat', 'Munkakör', 'Foglalkoztatás módja', 'Feladatellátási hely' kötelezően megadandó adatok!
- Az adatok megadása után a gombra kattintva lehet elmenteni az adatokat. Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!
- A mentés után az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.