A KRÉTA szoftverrendszer egy Interneten keresztül elérhető, web alapú szoftver, amely a legmodernebb informatikai technológiákkal készült, ezért a hatékony és gyors használatához az alábbiakban részletezett hardver és szoftverkövetelményeknek célszerű megfelelni. A KRÉTA rendszer használatához Internet kapcsolat mindig szükséges.
Optimális használat
A KRÉTA rendszer a leírtaktól eltérő, kisebb teljesítményű eszközökön is használható, ugyanakkor a megfelelő felhasználói élmény és gyorsaság miatt javasoljuk a megfelelő IT eszközökön történő használatát.
A KRÉTA rendszer különböző moduljaira - a használati módok miatt - eltérő hardver követelmények kerültek meghatározásra.
Adminisztrációs rendszer hardver és szoftver követelmények
A KRÉTA program Adminisztrációs rendszerének az alábbiakban leírt hardver és infrastruktúra környezetet javasoljuk. Mivel az Adminisztrációs rendszert csak az intézményvezetés ill. az iskolai adminisztrációs munkatársak használják, ezért ennél a modulnál lehetőleg néhány erősebb számítógép konfigurációt javasolunk.
Ajánlott követelmények
- Személyi számítógép (PC, Notebook)
- Intel Core i3-3xxx, vagy megegyező teljesítményű processzor
- 4-8 GB RAM
- HD felbontást (1920*1080) támogató monitor
Windows 10 operációs rendszer
Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója
- Office 2016 irodai szoftver, a dokumentumok megtekintéséhez
Minimum követelmények
Személyi számítógép (PC, Notebook)
Intel Core 2 Duo E7xxx, vagy megegyező teljesítményű processzor
2-4 GB RAM
HD READY felbontást (1280*720 ) támogató monitor
- Windows 7 operációs rendszer
- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója
Office 2010 irodai szoftver, a dokumentumok megtekintéséhez
Biztonsági feigyelmeztetés
Kérjük, hogy adataik biztonsága érdekében a javasolt operációs rendszerek és böngészőprogramok legfrissebb verzióját használják és ügyeljenek a szoftverek folyamatos frissítésére is!
Elektronikus napló hardver és szoftver követelmények
A KRÉTA program Elektronikus naplójának használatához az alábbiakban leírt hardver és infrastruktúra környezetet javasoljuk. Az elektronikus napló egyaránt támogatja a hagyományos és hordozható számítógépekről, továbbá a táblagépekről (tablet) történő használatot.
Ajánlott követelmények
- Személyi számítógép (PC, Notebook) Intel Core i3-3xxx, vagy megegyező teljesítményű processzorral
- 3 évesnél nem régebbi táblagép (tablet), ARM Cortex-A35, vagy megegyező teljesítményű processzorral
- 4-8 GB RAM (PC), 2-4 GB (tablet)
Windows 10 operációs rendszer (PC)
- az iOS (Apple), az Android, vagy a Windows Mobile legfrissebb verziója (tablet)
- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója
Office 2016 irodai szoftver, a dokumentumok megtekintéséhez
Minimum követelmények
- Személyi számítógép (PC, Notebook) Intel Core 2 Duo E7xxx, vagy megegyező teljesítményű processzorral
- 3 évesnél nem régebbi táblagép (tablet), ARM Cortex-A9, vagy megegyező teljesítményű processzorral
- 2-4 GB RAM (PC), 2 GB (tablet)
Windows 7 operációs rendszer (PC)
- az iOS (Apple), az Android, vagy a Windows Mobile legfrissebb verziója (tablet)
- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója
- Office 2010 irodai szoftver, a dokumentumok megtekintéséhez
Biztonsági figyelmeztetés
Kérjük, hogy adataik biztonsága érdekében a javasolt operációs rendszerek és böngészőprogramok legfrissebb verzióját használják és ügyeljenek a szoftverek folyamatos frissítésére is!
KRÉTA e-Napló megjelenése különböző felületeken
A KRÉTA e-Napló megjelentése a különböző informatikai eszközökön
A KRÉTA e-Napló és Admin felület a különböző eszközökön és megjelenítő képernyőkön az adott eszköz beállításainak, felbontásának megfelelően fog átalakulni, az arra az eszközre legoptimálisabb megjelenítést fogja biztosítani a felhasználók számára. Az alábbi videóban néhány példát tekinthetünk meg, hogy ugyan az a felület más-más eszközökön hogyan jelenik meg.
KRÉTA
Adatbázis mentése és archiválása
A KRÉTA adatbázisok mentése automatikusan történik, napi rendszerességgel, az intézménynek ezzel a központi üzemeltetésű KRÉTA rendszerekben a felhasználóknak nem kell foglalkoznia