Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási 8TESZEK) Modul helyes működéséhez a KRÉTA rendszerben fontos beállítani ill. ellenőrizni, hogy a tanulókra, osztályokra, gondviselőkre vonatkozólag helyesen vannak-e beállítva az adatok. A TESZEK Modul a KRÉTA rendszer adatai alapján ellenőrzi a tanulók ill. pedagógusok jogosultságát az eszközökre, továbbá a szülők, gondviselők jogosultságát a rgisztrációra és nyilatkozattételre.

Ezen az oldalon a tanulók, tanárók és eszközök összerendelésekor megjelenő hibaüzeneteket okát és a probléma megoldására vonatkozó javaslatot írjuk le részletesen. 

Mi a teendő ha az összerendeléskor a tanulók listájában nem látható egy tanuló vagy pedagógus? 

A tanulók és tanárok listájában azok a diákok és pedagógusok jelennek meg akik a - KRÉTA rendszerbe felvett adatok alapján - jogosultak a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projektben eszközökre. A jogosultságok megállapításának szabályait ide kattintva olvashatja el, ill. megtalálhatja azokat a beállításokat, amelyeket ellenőrizni kell a KRÉTA rendszerbeen!

Milyen hibaüzenetek jelenhetnek meg a tanulók esetében és hogyan kell ezeket a hibákat megoldani? 


HIBAÜZENET SZÖVEGEHIBAÜZENET OKAPROBLÉMA MEGOLDÁSA

NINCS GONDVISELŐ

A tanulónál nincs rögzítve szülő, gondviselő a KRÉTA rendszerben!

Az eszközök átadásához a törvényes képviselőnek (szülő, gondviselő) kell a regisztrációs folyamatot elindítani és az Általános Szerződési Feltételeket elfogadnia. Abban az esetben ha a tanulóhoz nincs rögzítve a KRÉTA rendszerben gondviselő, akkor a szülő nincs lehetősége az igénylési folyamat elindítására!

Lépjen be a KRÉTA Adminisztrációs rendszerbe és a NYILVÁNTARTÁS-TANULÓK funkcióba, a tanuló adatainak szerkesztésére kattintva vegye fel a gondviselő adatait. Állítsa be a gondviselő felhasználónevét és jelszavát is, valamint a törvényes képviselő jelölését! 













  • Címkék nélkül