Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Mit kell tennem, ha a KRÉTA tanári felületen nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa, a KRÉTA adminisztrációs rendszerben tanár munkakörrel rendelkezik. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézmény vezetésével!

Ha az EFOP-3.2.4 projektben már korábban kaptam eszközt és jelenleg is rendelkezem EFOP-3.2.4 projektes notebookkal, akkor is jogosult vagyok eszközigénylésre? 

A projekt felhívása értelmében „hordozható tanári IKT eszköz ( notebook) azon pedagógus munkakörben foglalkoztatott személy részére adható pedagógiai feladatai támogatása céljából, aki a felhívás megjelenését megelőző négy évben európai uniós vagy hazai forrás terhére finanszírozott program keretében személyes használatra nem kapott ilyen eszközt vagy amennyiben kapott, az már nincs a személyes használatában.” Tehát amennyiben Önnek jelenleg is használatában van az EFOP-3.2.4 projekt keretében kiosztott notebook, nem jogosult az RRF projektben újabb eszköz átvételére.

Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) valamint az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a sikeres regisztrációhoz.

Mi a teendő az eszközömmel ha másik intézménybe megyek át? 

Ha a pedagógus intézményt váélt, de az új intézmények a fenntartója ugyanaz marad, akkor maradhat nála az eszköze. Ha olyan intézménybe megy át amelynek más fenntartója van, le kell adnia az eszközt. Az új fenntartó intézményében - ha rendelkezésre áll - akkor kaphat eszközt. 

  • Címkék nélkül