Szeretném felvenni az eszközök adatait, de nem jelenik meg az Eszköz ügyintézése menüpont. Mi lehet a probléma?
Az intézmény KRÉTA adminisztrátora nem osztotta ki Önnek a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot. Ebben a videóban megnézheti, hogy a KRÉTA rendszerben hogyan kell kiosztani a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot!
Mi a teendő az eszközök szállítójátótól kapott Átadás-Átvételi dokumentummal?
Az aláírás után a dokumentumot a saját nyilvántartásában iktassa és őrizze meg.
Hogyan tudom a KRÉTA TESZEK Modulban a tanulóknak ill. pedagógusoknak kiosztott eszközöket felvenni, összerendelni?
Ide kattintva lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a KRÉTA TESZEK Modulban milyen feladatokat kell végrehajtani az TESZEK - Eszköz-menedzser jogosultsággal rendelkező felhasználónak az eszközök kiosztásakor. Fontos tudni, hogy a TESZEK modulba csak nevesített felhasználók (alkalmazottak) léphetnek be, az alapértelmezet "admin" felhasználó nem tud belépni az eszközök ügyintézésébe!
Mi a teendő, ha kevesebb vagy több eszköz érkezett meg, mint amennyi az Eszköz menüben található?
Az Ügyfélszolgálaton jelentse be az eltérést, és a bejelentéshez mindenképpen csatolja a szállítólevelet! Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne ossza ki az eszközöket! Fontos tudni, hogy - a gyorsabb garanciális ügyintézés és csere érdekében - több eszköz kerül kiszállításra az intézményhez, tehát csak akkor jelezze a problémát ha az eredetileg igényeltnél kevesebb eszköz érkezik az intézménybe!
Mi a teendő, ha kevesebb eszköz érkezett meg, mint amennyit előzetesen igényeltek?
A kiszállított eszközök az intézményi igénylésen alapulnak, de abban az esetben ha az igényeltnél kevesebb eszköz érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a fenntartójával.
Mi a teendő, ha a szülő/gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált (nem igényelt) a Szülői felületen?
Az eszközök átadásához a törvényes képviselőnek (szülő, gondviselő) kell a regisztrációs folyamatot elindítani és az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) elfogadnia. Abban az esetben ha a KRÉTA elektronikus ellenőrzőjében a törvényes képviselő az ÁSZF elfogadásával és adatainak megadásával nem indította még el a regsztrációs folyamatot, akkor nem lehet a gyermeke számára még eszközt kiosztani!
Mi a teendő, ha a gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált, így nincs előzetesen kiállított etikettje?
Ebben az esetben az Átadás-Átvételi jegyzőkönyvre manuálisan kell felvinni az adatokat.
Mi a teendő, ha az átvevő okmányán szereplő adatok nem egyeznek a regisztrációnál megadott adatokkal?
A KRÉTA Szülőknek felületen kell az adatokat javítani, az intézményi KRÉTA felületen erre nincs lehetőség.
Mi a teendő, ha az átvevő személye nem egyezik az igénylő (regisztrált) személlyel?
Ebben az esetben az átvevőnek rendelkeznie kell az igénylőtől egy meghatalmazással.
Mi a teendő, ha nem azt az eszközt adtam oda, amelyiket a felületen rögzítettem?
Ebben az esetben az eszközt vissza kell vételezni a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban és a helyes eszközt hozzárendelni a személyhez.
Mi a teendő az eszköz kiosztásánál aláírt átadás-átvételi dokumentummal?
Az átadás-átvételi dokumentumokat egyesével fel kell tölteni a Használatba adott eszközök menü Kapcsolódó dokumentumok fülén.
Mi a teendő, ha az eszköz, vagy annak kiegészítő eszköze (pl.: töltőegység) hibás?
A TESZEK modul karbantartási felülete áprilisban indul. Addig a megszokott módon értesítsék a fenntartójukat a meghibásodásról.
Mit kell tennem, ha a KRÉTA tanári felületen nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa, a KRÉTA adminisztrációs rendszerben tanár munkakörrel rendelkezik. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézmény vezetésével!