2. Ezt követően a kezdőfelületre jutsz, ahol fontos információkat találsz a regisztráció benyújtásával kapcsolatban (A lap aljára görgetve tudod letölteni a számodra szükséges dokumentumokat)
3. A lap bal oldalán található lenyíló menü „Személyes felületen” ellenőrizd a rendszerben rögzített adataidat (Alapadatok, Elérhetőségek, Bankszámla adatok), gondoskodj az üres adatmezők kitöltéséről! A rendszer automatikusan menti ezeket a pályázati felületen az adatlapodra!
Bármely hiányosság vagy hiba esetén fordulj segítségért a mentorodhoz, osztályfőnöködhöz, vagy az iskolatitkárhoz!
Ellenőrizd az elérhetőség és bankszámla menüpont alatti adataidat is! Támogatás elnyerése esetén az intézménnyel közölt, itt rögzített számlaszámra történik az utalás. Add meg az e-mail címedet is, hogy a pályázattal kapcsolatos üzenetekről azonnal értesülhess!
4. Gondoskodj róla, hogy az alábbi dokumentumok időben a rendelkezésedre álljanak! Megfelelő minőségben szkennelt vagy fotózott formában, a Pályázati szabályzatban leírtak szerinti elnevezéssel készítsd elő azokat, hogy a pályázatodhoz a Dokumentumok menüpontban fel tudd tölteni!
• (Határozat hátrányos helyzetről/Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény határozat – település önkormányzatának jegyzője állítja ki,
• Bizonyítvány – ha a jelenlegi iskoládban ebben a tanévben kezdted a tanulmányidat, akkor szükséges,
• Hozzájáruló nyilatkozat – felületről letölthető,
• Mentori támogató nyilatkozat – iskoládtól kapott, nevedre kiállított nyilatkozat).