Az intézmény által a TESZEK felületén létrehozott eset a TESZEK fenntartói felületén megjelenik. Az Eset kezelő jogosultsággal rendelkező fenntartói alkalmazott az eset státuszának életútját tudja követni, illetve az esettel kapcsolatos fenntartói döntéseket meghozni.
A fenntartói TESZEK modulba belépve kattintsunk az ESETKEZELÉS menüpontra.
- Eset kiválasztása
Az Esetek áttekintése oldalra visz a rendszer, ahol a megjelenő táblázatból válasszuk ki azt az esetet, amelynek státusza „Jóváhagyás folyamatban”. Kattintsunk az érintett sorra kétszer.
2. Eset ügyintézésének megkezdése
Ezután az Eset szerkesztése oldal Alapadatok lapfülén meg tudjuk tekinteni a bejelentett eset részleteit. Az eset ügyintézéséhez szükséges az esetet magunkhoz venni. Ezt a jobb felső Eset átvétele gombra kattintva tudjuk megtenni.
3. Ügyintézés
Az eset magunkhoz vétele után megjelennek az eset kezelése menüpontok. Lehetőségünk van az esetet visszautasítani, központi jóváhagyást kérni, illetve jóváhagyni.
Bármelyik menüpontra kattintva az eset új státuszba kerül. Az eset új státuszát le tudjuk ellenőrizni. Kattintsunk a bal felső kettős nyílra.
Az Esetek áttekintése oldalon az érintett eszköz sorában az eset új státusza látható.
Esethez kapcsolódó dokumentumok megtekintése, feltöltése
Az ESETKEZELÉS menüben kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Dokumentumok lapfülén van lehetőségünk a már feltöltött dokumentumokat megtekinteni, illetve új dokumentumokat feltölteni. Ezen a felületen az esettel kapcsolatos összes dokumentumot meg tudjuk tekinteni. A feltöltött dokumentumok a POSZEIDON iktatórendszerbe kerülnek nyilvántartásba.
Új dokumentumot a + gombra kattintva tudunk csatolni. A felugró ablakban először a dokumentum típusát kell a legördülő menüből kiválasztani, majd a dokumentumot csatolni.
Esethez kapcsolódó feladat megtekintése, új feladat indítása
Mikor van szükség feladat indítására?
Az esettel kapcsolatos fenntartói kéréseket, utasításokat az esethez kapcsolt feladat indításával tudjuk a felületen az intézmény felé közvetíteni. Pl.: hiánypótlásként töltsön fel képet a hibás eszközről, egy eszközt vételezzen vissza a felhasználótól stb.
Az ESETKEZELÉS menüben kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Feladatok lapfülén van lehetőségünk az esethez kapcsolódó feladatokat megtekinteni, illetve új feladatot rögzíteni.
Új feladat indításához kattintsunk a + gombra.
Esethez kapcsolódó felelősök megtekintése
Az ESETKEZELÉS menüben válasszuk ki az esetet. Kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Felelősök lapfülén van lehetőségünk az esethez kapcsolódó felelősöket, azok szerepkörét és az eset hozzá tartozásának időtartamát megtekinteni.
Eset státusztörténetének megtekintése
Az ESETKEZELÉS menüben válasszuk ki az esetet. Kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Esettörténet lapfülén van lehetőségünk az eset státuszát, a státuszt beállító személyét, és a megjegyzéseket, indoklásokat megtekinteni.
Gyorsan meg szeretne ismerkedni egy garanciális szervízfolyamattal?
Tekintse meg videónkat, ahol lépésről-lépésre mutatunk be egy garanciális szervízfolyamatot.