Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A felület a mentori tevékenység teljesítését igazoló háttérdokumentumok - fejlesztési terv, havi/záró mentori beszámolók és jelenléti ívek - benyújtásához, értékeléséhez biztosít támogató informatikai hátteret.

Pénzügyi és Nyugdíj adatok rögzítése

A KRÉTA rendszer két új beállítási lehetőséget biztosít az Apáczai mentorok számára. A pénzügyi és nyugdíj adatok megadását, melyet a Mentori megállapodás hiánytalan kitöltéséhez szükséges megadni. 

A szükséges beállításokat a mentorálni kívánt tanuló pályázatának benyújtása előtt kell rögzíteni a rendszerben.

Pénzügyi adatok rögzítése

A mentori díjak kifizetése a kapcsolódó pénzügyi adatok rendszerben történő rögzítése alapján teljesíthető.
• A bankszámla adatok megadására a Személyes adatlap/Bankszámla adatok menüpontban, a „ceruza” ikonra kattintással van lehetőség.
• A számlaszám rögzítésekor a rendszer ellenőrzést végez; és automatikusan kitölti a számlavezető bank mezőt.

Minden mező kitöltése kötelező!

Nyugdíj adatok rögzítése

• Amennyiben a mentornak jelölt alkalmazott nyugdíjas, úgy a rendszer lehetőséget biztosít az ezzel összefüggő adatok rögzítésére.
• A nyugdíj adatok megadására a Személyes adatlap/Nyugdíj adatok menüpontban, a 'ceruza' ikonra kattintással van lehetőség.
• A nyugdíjas jelölőnégyzet aktiválását követően a mentés és az adatok rögzítése csak akkor engedélyezett, ha minden adat megadásra került.

Hogyan érhetjük el a mentori felületet?

A KRÉTA Tanári felületen bejelentkezést követően kattintsunk az Apáczai-ösztöndíj csempére:

Ezt követően a kezdőfelületre jutunk, ahol fontos információkat találunk a mentorálással kapcsolatos teendőkkel kapcsolatban.

A felület bemutatása

A lap bal oldalán található lenyíló menü 'Személyes Felületen' ellenőrizhetjük a KRÉTA rendszerben tárolt személyes adatainkat (Személyes adatok, Elérhetőség, Bankszámla adatok). 

Amennyiben a rendszerben tárolt személyes és munkaügyi adatok módosítása szükséges, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézményi KRÉTA rendszer adminisztrátorával!

mentori tevékenységgel kapcsolatos teljesítések az Adatszolgáltatás menüpontban tölthetőek fel. 

A mentori felületen is letölthető Eljárásrend és útmutató szerint a foglalkozások igazolása jelenleg a Jelenléti ív és a Mentori beszámoló havonkénti feltöltésével valósul meg. A tárgyhónapra vonatkozó Jelenléti ívet és Mentori beszámolót a Mentornak a KRÉTA rendszerben létrehozott Apáczai mentorprogram felületen a hónap utolsó napján kell benyújtania.

Az Adatszolgáltatás menüpontot lenyitva elsőként a Fejlesztési terv beküldése almenü aktív. Ebben a menüpontban van lehetőség beküldeni a mentori feladatokhoz kapcsolódó fejlesztési tervet! 

A Fejlesztési terv a kezdőlapról tölthető le! Fontos tudni, hogy további dokumentumok feltöltése a Fejlesztési terv beküldése után lehetséges!  Egy tanévhez egy fejlesztési terv kapcsolódhat, melyet feltöltés után törölni nem lehetséges! 

Dokumentumok törlése

A havi beszámoló és jelenléti ív, illetve egyéb dokumentumok a bírálat megkezdése előtt törölhetőek, azonban a bírálat megkezdése után már nem töröllhetőek!

Az 'Adatszolgáltatás ellenőrzése' menüpontban ellenőrizhetjük a beküldött dokumentumok státuszait.

Mentorként a felületen megjelenő - ellenőrizni kívánt dokumentumtípus kiválasztására szolgáló - legördülő menü segítségével végezhetjük el korábbi adatszolgáltatásainknak felülvizsgálatát. Itt értesülhetünk az ezekhez kapcsolódó státuszváltozásokról. Az oldalon listázva jelennek meg a kiválasztott dokumentumkategóriához kapcsolódó, beküldött elemek. A listanézet végén státuszjelző ikon jelzi a fájl státuszát, mely lehet 'Beküldött', 'Elfogadott', 'Elutasított', 'Adategyeztetésre visszaküldve'.  A benyújtott dokumentum letölthető. 

A "Beküldött" státuszú adatszolgáltatást törölni addig lehet, amíg a bíráló nem vette magára!

Az 'Apáczai Mentorprogram' menüpontot lenyitva a 'Naplózás' almenüt választva visszajutunk a naplózási felületre.

  • Címkék nélkül