2FA funkció visszaállítása
Az intézményi rendszerekben kötelezően bekapcsolt, vagy a felhasználók által maguknak bekapcsolt 2FA funkció visszaállítására minden felhasználó belépési adatok lapfülén van lehetősége az intézményi adminisztrátoroknak.
Abban az esetben, ha a felhasználó számára kötelezően előírt a funkció használata, a visszaállítással sem kapcsolható az ki, csak a kezdeti, Hitelesítő alkalmazás regisztráció indítható újra.
A 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb az egyes felhasználói fiókok Belépési adatok lapfülén:
A 2FA VISSZAÁLLÍTÁSA gomb használatákor a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg egy visszaigazolás, hogy a 2FA visszaállítása sikeresen megtörtént.
A Profilbeállítások / Biztonsági beállítások lapfülén érhető el a 2FA funkció bekapcsolása, módosítása a felhasználók számára saját maguknak.
A képernyő jobb alsó sarkában található BEÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK gombbal indítható a 2FA funkció kezelése.
A Kétfaktoros azonosítás beállítási lehetőségei felületen a még be nem kapcsolt, illetve a már bekapcsolt 2FA funkció esetén más felület látható. Az alábbi képen egy már aktivált funkció esetén megjelenő felület tekinthető meg az elérhető 2FA funkciókkal.
A megjelenő felületen a "Vissza a rendszerhez" gomb segítségével a KRÉTA felületre navigál vissza a rendszer.
Az alábbiak közül lehet kiválasztani, hogy a 2FA funkción belül a felhasználó mit szeretne csinálni:
- a 2FA kikapcsolása (Kikapcsolhatja a kétfaktoros azonosítást, amennyiben az engedélyezve van számára.)
- alkalmazás visszaállítása (Visszaállíthatja az alkalmazást, amennyiben törölte azt vagy készüléket cserélt!)
- 10 db új, egyszer használatos helyreállító kód generálása (Új helyreállító kódokat generálhat, melyeket felhasználhat, amennyiben a hitelesítő alkalmazás nincs kéznél.)