Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Alkalmazottak adatainak listázása, karbantartása

A rendszerbe felvett alkalmazottak listázására (a lista rendezésére és szűrésére), exportálására, módosítására és új alkalmazott felvételére az Alkalmazottak menüre kattintva van lehetősége az Intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.

A megjelenő listafelületen az alkalmazottak mellettiikonra kattintva egy már korábban felvett alkalmazott adatait lehet módosítani, míg az  gombra kattintva egy új alkalmazottat lehet rögzíteni.

Új alkalmazott hozzáadása

A megjelenő felület első fülén az Alapadatokat lehet megadni, míg a második fülön a Jogviszony adatokat. Cím, telefonszám és e-mail adatokból bármennyi felvételére van lehetőség.

Szerepkörök

Az alkalmazottakhoz jelölőnégyzet segítségével adható jogosultsági szerepkör - több lehetőség is kiválasztható egyidejűleg. 

  • Intézményi adminisztrátor - Az intézmények és a hozzátartozó tagintézmények összes üzleti funkciójának használatát biztosító szerepkör, amellyel a felhasználó az intézménybe járó gyermekek, csoportok és alkalmazottak adatait korlátozás nélkül megtekintheti, adminisztrálhatja.
  • Pedagógus - A pedagógushoz rendelt csoport(ok) és az azokba tartozó gyermekek  adminisztrációját biztosító szerepkör.
  • Egyéb alkalmazott - Az alkalmazotthoz rendelt csoport(ok), gyermek(ek) korlátozott megtekintését biztosító szerepkör.
  • Étkezési adminisztrátor - fejlesztés alatt...

A rendszer különböző funkcióinak elérhetősége jogosultsági szintekhez kötöttek.

Jogviszony

Az alkalmazott jogviszonyának adatait töltheti fel ezen a felületen. 

Felhasználónév

 után az alkalmazott adatai megjelennek a listafelületen és egyúttal e-mailben értesíti a rendszer a felhasználót, hogy miként tudja regisztrációját megerősíteni, kezdő jelszavát megadni. A levél biztonsági okokból nem tartalmazza az alkalmazott felhasználónevét. Az alkalmazott felhasználó neve a listafelületen tekinthető meg, azt szóban/írásban az intézményi adminisztrátor tudja megadni az alkalmazottnak. Így a kapott felhasználónevével és az általa megadott jelszóval tud a rendszerbe belépni.

Alkalmazottak - további adatok rögzítése

A megjelenő listafelületen az alkalmazottak mellett a ikonra kattintva egy már korábban felvett alkalmazott adatai esetében megjelenik a Vezetői megbízás, a Képzési adatok és a Csatolt iratok fül is.

Vezetői megbízás

A Vezetői megbízás fülre kattintva megtekinthetők a feltöltött korábbi dokumentumok. 

Az  gombra kattintva lehetőség van új megbízás hozzáadására az előugró ablakban.

A dátumok megjelölését és a  gomb kiválasztását követően a sor végi  ikon megnyomásával csatolhatjuk a megbízáshoz szükséges dokumentumot. 

Képzési adatok

A Képzési adatok fülre kattintva megtekinthetők a korábbi képzések adatai.

Az  gombra kattintva lehetőség van új képzési adatot megadni.

  után a jobb oldalon találhatóésikonok segítségével szerkeszthetjük a meglévő adatokat és csatolhatunk dokumentumokat a képzéshez.

Csatolt iratok

A Csatolt iratok fülre kattintva megtekinthetők a korábbi feltöltött dokumentumok.

Az  gombra kattintva lehetőség van egyéb új iratot feltölteni.

Feltöltést követően a dokumentum megjelenik a listafelületen, onnan letölthető.

Csoportba rendelés

Az alkalmazottak csoport(ok)hoz rendelése a felső menüsor Csoportok/Csoport szerkesztése/Csoport adatai részben található.

További információ a Csoportba rendelés linkre kattintva található.


  • Címkék nélkül